FUEGO - “Stea” - O nouă premieră muzicală, august 2013

FUEGO - “Stea” - Premieră 2013 


După succesul înregistrat cu piesa "Iubire", lansată în luna iulie 2013, Fuego a pregătit fanilor o nouă surpriză muzicală. Şi de această dată, artistul a venit cu o melodie plină de sensibilitate, un cântec emoţionant, surprins de vocea sa caldă şi învăluit în emoţia iubirii, un cântec de dragoste, dedicat celor care iubesc şi apreciază muzica sa.

Astfel, în cadrul evenimentului cultural-artistic "UN CÂNTEC, UN DESTIN”, Fuego a oferit în dar o parte din ceea ce înseamnă legatura sa cu publicul, transpusă în cântec.

“Respectul şi dragostea ce vi le port sunt deja înscrise în arhive. Nu mai reprezintă o surpriză faptul că fără voi, admiratorii mei, nu aş putea funcţiona ca artist şi nu mi-aş putea manifesta vocaţia. 

Tocmai de aceea îmi doresc ca de fiecare dată să vă încânt cu noi şi noi proiecte dragi mie, cu piese de suflet, cu momente unice. 


Piesa “STEA”, compusă de Eugenia Carabut Andrieş, pe versurile celui ce este supranumit ca fiind “al doilea Vieru”, Vasile Romanciuc, v-o dedic, în primă audiţie, ca simbol al dragostei ce o nutresc pentru toţi cei care mă susţin, care simt că muzica mea le este alinare şi care cred în continuare că muzica de calitate va dăinui în timp. 



Vă mulţumesc, aşa cum ştiu cel mai bine, prin cânt, iara cântul meu va fi pentru toţi o stea ce ne va uni în permanenţă! Steaua noastră!”





"O stea pe cer
E steaua noastră,
Mai sus de arbori şi de munţi.
Un semn al dragostei eterne,
Eu nu te uit, tu nu mă uiţi.
Lumina stelei de departe
Când o citeşti, când o citesc
Se tălmaceşte atât de simplu,
Tu mă iubeşti, eu te iubesc.

Inima mea, inima ta,
Iubirea le-adună într-o singură stea
Pe-a cerului foaie albastră,
Cea mai frumoasă e a nostră!
Inima mea, inima ta,
Iubirea le-adună într-o singură stea,
A noastră stea, e dragostea!"



Paul Ciprian Surugiu-FUEGO

Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger