FUEGO - “Voi sunteţi mulţi şi vă iubesc pentru asta”, FUEGO MUSIC Official, 3 mai 2015

FUEGO - “Voi sunteţi mulţi şi vă iubesc pentru asta”, 


“Dimineţile de duminică au întotdeauna ferestrele deschise către un nou început de săptămână, către visare şi frumos! Cum nu am stare, nici macar pentru odihnă, după ce am fost aseară la un eveniment în dulcele stil românesc, mi-am zis c-ar fi bine să fac o înlântuire a superlativelor din viaţa mea.
N-am exagerat cu nimic. Voi sunteţi mulţi şi vă iubesc pentru asta, piesele sunt şi ele destule, dar totuşi, în viaţa mea artistică, neaşteptat, am primit mii de braţe de flori, care-mi sunt dragi şi care sunt inspiraţie pentru melodicitatea mea. Da, cred că florile ne arată fragilitatea creaţiei, având şi parfum şi culoare şi cele mai frumoase sentimente ce pot fi pricinuite!
Dacă spre seară, de la ora 20.00, nu aveţi treburi importante, vă dau de ştire că sunt tot pe Favorit TV, la emisiunea mea, unde vă cânt de zor. Am şi premiere astăzi!
Să aveţi duminica perfectă, spor şi să nu uitaţi că întotdeauna sufletele dragi au parfumul muzicii şi-al florilor! Am surprize săptămana viitoare!
Mai jos, vedeţi atmosfera de la Chişinău!”
Paul Surugiu - Fuego
3 mai 2015


Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger