FUEGO - “Pentru a fi eu însumi mai bun trebuie să există o competiţie directă cu mine”, FUEGO MUSIC Official, 19 mai 2015

 FUEGO - “Pentru a fi eu însumi mai bun trebuie să 
există o competiţie directă cu mine”, 
FUEGO MUSIC Official, 19 mai 2015


“Cea mai bună lecție pe care-am primit-o eu de la viață este aceea că oricât ne-am propune, nu avem cum să programăm ceva. Le aliniem, le urmăm, dar niciodată datele certe nu rămân intacte până la final. În schimb, mai ştiu că pentru a fi eu însumi mai bun trebuie să există o competiţie directă cu mine. N-am fost perfect, dar nici n-am stat să aplec urechea la cei ce, din motive necunoscute şi deloc interesante, nu au fost bine intenţionaţi.


Mi-am zis că o competiție corectă este cea în care îmi demostrez mie că pot fi mai bun, că pot evolua și îndrepta lucruri ce mă pot ajuta. Aceasta îmi este și acum crezul artistic. Nu mă consider vreo vedetă, ci un simplu artist care cântă. Și o face din suflet, pentru toți cei care cred în vocea sa. Poate tocmai de asta de fiecare data nu am preferat decât să ies în evidență cu munca mea, cu melodiile mele. De ce? Viața este prea scurta și cred că avem mult prea puțin timp pentru a culege lauri în detrimentul artei adevărate, ce are nevoie de mult mai mult timp pentru a fi săvârșită.
Pentru că am amintit de evoluție, vreau să faceți o comparație.
Deși e frumos, vă propun un cântec din 2002, din perioada în care muzica latino avea întâietate. Spuneți voi, care perioada e mai apropiată de sufletul vostru?
Zi frumoasă să avem!”
Paul Surugiu - Fuego
19 mai 2015


https://www.facebook.com/FuegoFanClubFuegoRoman
Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger