FUEGO - “De vreți să fiți buni, cât mai buni, înconjurați-vă de oameni buni, pe toate planurile!”, FUEGO MUSIC Official, 29 mai 2015

FUEGO - “De vreți să fiți buni, cât mai buni, 
înconjurați-vă de oameni buni, pe toate planurile!”,
FUEGO MUSIC Official, 29 mai 2015


Știți zicala cu pădurarul fără lemne? Pe același principiu, și eu, nu prea mai ascult din cântecele mele de ieri. Și nu pentru că nu mi-ar face plăcere, ci doar pentru simplul fapt, că uneori, mi-e dificil și mie să mă ascult tot pe mine. Ce-i drept, am și vreo 600 de cântece, fiecare dintre ele cu o anumită istorie, cu tresăriri, colaborări și momente în care am întâlnit oameni de excepție.
Am mai zis asta, dar am fost privilegiat să lucrez cu profesioniști. În toate domeniile, iar asta a contat foarte mult, ajutându-mă în evoluția mea, în acumularea mea și încercarea de a mă transforma, la rândul meu, într-un profesionist. Textieri, compozitori, ori tineri, precum Marius Moga și o mulțime de oameni la început de drum din Basarabia, ori consacrați, cum ar fi Kerestely, Viorel Gavrilă, Ionel Tudor, George Grigoriu, Petre Gălușanu, toți și-au lăsat amprenta asupra mea. Vă dau și un pont! De vreți să fiți buni, cât mai buni, înconjurați-vă de oameni buni, pe toate planurile!
Pentru că-i vineri și început de weekend, e rost de muzică. Și dacă-i să vorbim de profesioniștii ce mi-au stat aproape, unul dintre ei este DUMITRU LUPU, a cărui zi de naștere a fost pe 25 mai. Cu el am realizat mai multe piese, fiind un om bun de pus la rană, cu suflet mare și melodicitate, unul dintre compozitorii de referință ai acestui neam. Piesa de mai jos e scrisă de el prin anul 2001, pe versurile lui Florin Pretorian! La mulți ani, Mitică Lupu! Zi liniștită!
Paul Surugiu - Fuego
29 mai 2015


https://www.facebook.com/FuegoFanClubFuegoRoman 
Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger