FUEGO - „Timpul se duce… și noi cu el”, FUEGO MUSIC Official, 14 mai 2015

FUEGO - „Timpul se duce… și noi cu el”, 
FUEGO MUSIC Official, 14 mai 2015


“Am dat peste poza asta și-am zis să facem un joc. Mergând pe ideea descoperirii cât mai multor diferențe dintre atunci și acum, zic c-ar fi frumos nu doar să ne aducem aminte, ci să ne gândim la viitor. În prima ipostază eram la Turda. Voința există. Se vede din priviri. Joc scenic avem. Ce mai, perfect pentru ce eram să devin. Nu știam ce avea să vină, dar știam că-mi doream. Lângă, eu de acum. Mai înțelept, dar păstrând inocența și bucuria aceea nespusă de a cânta. Nu se poate citi în imagini asta, dar și în prima poza eram, ca și acum, fascinat de-un public minunat, ce-mi oferea aplauze. Eram la CÂNTAREA ROMÂNIEI. Astea erau vremurile și era prima mea apariție pe o scenă.Practic, asta-i trecerea de la prima poză, până la ultima, realizată ieri, la filmările pentru emisiunea mea de duminica seara.


Am în schimb niște certitudini. Timpul se duce și noi cu el. Esențial este să nu-i plângem trecerea, s-o facem cât mai plină și mai deplină, având grijă cum trăim și punând la toate un strop de nebunie și pasiune. Cineva îmi spunea recent că mai presus de aplauze este doar sănătatea. Și mare dreptate are! S-aveți zi liniștită!”
Paul Surugiu - Fuego
14 mai 2015

Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger