FUEGO - “Alături de cei de la „LIBERTATEA”, lansăm oficial materialul discografic “TRĂIESC””, FUEGO MUSIC Official, 4 mai 2015

FUEGO - “Alături de cei de la „LIBERTATEA”, 
lansăm oficial materialul discografic “TRĂIESC””,


“V-am zis deja că vara aceasta o petrecem împreună. Nu mă dezmint si iată că, alături de cei de la „LIBERTATEA”, lansăm oficial materialul discografic "TRĂIESC". E proaspăt, numai bun pentru a răsuna în casele şi în mașinile voastre. Fiind al treizecilea proiect muzical, am pus în el succesele, noutăţile, stiluri şi mesaje diferite pentru a vă face să vă bucuraţi de feeria muzicii romantice.
Veți descoperi 19 cântece cu poveşti, despre lumea mea, despre voi, despre sentimentul suprem - dragostea. Găsiți desigur şi “GOODBYE”, “IUBIRE” sau duetul nou cu Mirabela Dauer. Aşadar, luni, pe 11 mai, la toate chioşcurile de difuzare a presei din ţară!
Căci, vedeți voi, de obicei în viață avem nevoie de atât de puțin pentru a provoca fericiri. Simplitatea va răzbi mereu şi va avea, în intenția sa, şi bunavoinţă, calitate şi dragoste.
Vă doresc o săptămâna pe cinste, pe muzica mea! Azi vă amintesc de un cântec mai vechi, un cover pe versuri de Carmen Aldea Vlad!”
Paul Surugiu - Fuego
4 mai 2015


Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger