Fuego face mărturisiri despre activităţile sale cotidiene: «Scriu zilnic poveşti pentru fani», libertatea.ro, 11 mai 2015

Fuego face mărturisiri despre activităţile sale cotidiene: 
«Scriu zilnic poveşti pentru fani», 
libertatea.ro, 11 mai 2015


Fuego, pe numele său Paul Surugiu, crede uneori că odihna de care nu prea are parte este cel mai de preţ dar al zilelor noastre.
Mai mereu pe drumuri cu turneele sale, Fuego îşi face însă timp şi pentru fanii săi. Artistul mărturiseşte că scrie zilnic poveşti care le sunt destinate acestora şi consideră că darul cel mai de preţ al zilelor noastre este odihna.
“Mai nou, îmi place să-mi aşez atent gândurile în cuvinte. Ce-i drept, îmi dau de furcă şi încerc şi aici să fiu din ce în ce mai bun. Scriu în fiecare zi poveşti destinate fanilor mei, pe Facebook, despre toate cele. De la ce simt şi cred, până la locuri şi oameni valoroşi. Mă relaxează odihna. Cred uneori că este cel mai de preţ dar al zilelor noastre. Mă uit la filme, caut să descopăr noutăţi şi urmăresc cu interes concerte, piese de teatru, artişti, pentru a reuşi să fiu la curent cu tot ce-i nou. Pregătesc cântece noi, un spectacol-surpriză în toamnă de anvergură şi un videoclip ce este în lucru, pentru piesa «Goodbye»”, a declarat artistul pentru "Libertatea".
După ce a încheiat recent un turneu naţional în 11 oraşe, Fuego lansează un material discografic de excepţie, cu noutăţi şi câteva dintre cele mai frumoase cântece din repertoriul său. Acesta este al treizecilea album de studio din cariera sa, poartă denumirea “TRĂIESC” şi-l înfăţişează pe Paul Surugiu în ipostazele sale de suflet, de la debut până azi. 

Sursa: libertatea.ro
11 mai 2015
Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger