FUEGO - recital la Iaşi, Parcul Copou, de "Ziua Familiei" – “Peste 1000 de chipuri au luminat tabloul verde cu parfum inconfundabil de tei”, FUEGO MUSIC Official, 17 mai 2015

FUEGO - recital la Iaşi, Parcul Copou, de "Ziua Familiei" – 
“Peste 1000 de chipuri au luminat tabloul verde 
cu parfum inconfundabil de tei”, 
FUEGO MUSIC Official, 17 mai 2015


„Sunt bucurii pe care mi-e greu uneori să le descriu în vorbe! Şi nu pentru că nu s-ar putea, ci din simplul motiv că le-aş răpi din farmec!


La Iași, de dimineață, în Parcul Copou, pe urmele pașilor eminescieni, am fost primit ca la carte, în spirit moldovenesc. Peste 1000 de chipuri au luminat tabloul verde cu parfum inconfundabil de tei. Au venit, așa cum le place lor, cu flori, cu daruri, ba chiar am primit doi cozonaci tradiţionali.


Când văd cum oamenii, de toate vârstele, sunt fericiţi, sunt alinaţi când mă ascultă, credeți-mă, nu-mi mai trebuie nimic. E mai presus de orice confirmare. Şi au o seninatate în privire caldă precum cerul de mai... Nu degeaba a străbătut îndelung Eminescu, cu slova-i dulce, lumea ieşeană... 


Le mulţumesc tuturor ca au fost acolo. Imaginile aparțin talentatului fotograf Marius Butiuc. Nu uitaţi că de la 20.00, vă aștept pe Favorit pentru a-l sărbători pe nea Joly Kerestely!
Seară liniştită!”



Paul Surugiu - Fuego
17 mai 2015


https://www.facebook.com/FuegoFanClubFuegoRoman
Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger