FUEGO - “Am emoția si fericirea suprema de a cânta pentru oamenii pe care-i iubesc!”, FUEGO MUSIC Official, 30 aprilie 2015

FUEGO - “Am emoția si fericirea suprema de a cânta 
pentru oamenii pe care-i iubesc!”,  
FUEGO MUSIC Official, 30 aprilie 2015


“"Copacul" este o piesa emblema, dar dificila, o adevarata provocare pentru orice solist. Sincer, n-am crezut ca voi reuși sa o interpretez, punându-i emoția mea, mai ales ca de mai bine de o săptămâna, in tur de forța, cânt câte doua ore live, iar uneori n-avem nici cele mai bune condiții, fiind frig in sali.
Peste toate, sunt mândru ca pot cânta melodia de aur a romanilor, facandu-l pe maestrul Kerestely sa fie, la rândul sau, fericit ca un discipol de-al sau, după exact 40 de ani, reinterpreteaza piesa sa testament. Maestrul e si timid si secretos, si a fost mare bucurie sa descopar in Libertatea cuvintele frumoase spuse despre interpretarea mea.


Vedeți voi, eu nu cred ca am o voce spectaculoasa, cu ambitus si puteri, dar am emoția si fericirea suprema de a cânta pentru oamenii pe care-i iubesc!
Ei bine, da, iată ca acum piesa "Copacul" e parte din sufletul meu si-s onorat ca o pot face din nou auzita pe scenele basarabene, unde primește minute întregi de aplauze. Acum mă duc la Balti, sa le spun si lor! Zi de aur! Mai jos găsiți link-ul cu ce am cântat!”
Paul Surugiu - Fuego
30 aprilie 2015

Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger