VIDEO/FUEGO invitat în emisiunea "Dimineţi cu cântec", Etno TV, 22 septembrie 2014

VIDEO/FUEGO invitat în emisiunea 
"Dimineţi cu cântec", Etno TV, 
22 septembrie 2014


În dimineața de luni, 22 septembrie 2014, Fuego a fost prezent în platoul emisiunii  "Dimineți cu cântec", moderată de Iulian Nicolae (Jull), pe Etno TV, alături de asistentele emisiunii - Andreea Noaghe și Andreea Diana Rusu.


Am avut parte de două ore de voie bună, într-un matinal spumos şi spectaculos, în care artistul a interpretat  câteva dintre cele mai iubite cântece din repertoriul său.


Iată ce afirma Fuego, după emisiune, pe pagina oficială de facebook - FUEGO MUSIC Official

“Dragii mei,
m-am simțit minunat. E bine că mai există și astfel de producții în televiziune în care noi, artiștii, ne putem exprima așa cum se cuvine. Dana Stan și rochița ei albastră poartă vina pentru asta, producătoarea emisiunii.


Plăcinta cu mere - un deliciu! E clar că voi mai poposi la ei în platou curând. 


Vă mulțumesc pentru numeroasele mesaje transmise. Nu am apucat să le citesc, dar cred că voi știți deja că sunteți pe vecie în inima mea. Pentru că, indiferent de toate prin câte trecem, de la oboseală la probleme, proiecte epuizante, noi, cei ce facem artă, avem un țel, ce scuză mijloacele. Pe voi!” 


Sursa foto: FUEGO MUSIC Official

Publicat de:
Fan Club Fuego Romania 
23 septembrie 2014
Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger