FUEGO – “Am fost și sunt încă fan Tina Turner”

FUEGO – “Am fost și sunt încă fan Tina Turner”


Dimineața m-a trezit pe acordurile unui cântec vechi, cu aromă de învingător – “SIMPLY THE BEST”. Și mi-am adus aminte cum, în copilărie, aș fi dat orice să mai pot auzi o piesă cu ea, să pot avea un disc. Da, am fost și sunt încă fan Tina Turner! În perioada aceea, aveam discurile ei din Ungaria, luate cu greu, cu mari sacrificii, de mama, care făcea drumuri frecvente acolo și care, la rândul ei, era înnebunită după Tina.

Ce găseam noi oare la Tina în condițiile în care nu apucasem încă să vedem un concert live? Ceea ce cred și acum cu ardoare. Că are o putere în interpretare ca nimeni alta. Că fondul nativ a fost dezvoltat cu brio pentru a crea o artistă desăvârșită. Și că piesele sale au devenit puncte de reper pentru fiecare interpret din întreaga lume care și-a dorit măcar o mică parte din succesul ei.


După ani, visul și dorința de a o vedea pe Tina mi s-au îndeplinit. Și nu oricând, ci în ultimul ei turneu, cel din 2009. Am fost în Finlanda. Tina, la 70 de ani, arăta demențial. Și cânta la fel. E un punct de reper pentru tot ce înseamnă muzică pop în lumea toată. E mai mult decât o industrie. E o forță ce poate face show ca nimeni altcineva. Un show complet!

Am luat și autograf, întreaga colecție de materiale discografice având-o deja. Nu știu de ce, dar Tina a fost mereu pentru mine, numele cel mai mare din întreaga muzică. Ba chiar puțină lume știe că, la începuturile mele, prin anii 95-97, am imprimat niște piese pop rock, cu influențe din muzica Tinei Turner.

Chiar și la final, Tina ne-a uimit, retrăgându-se în glorie. Am toată stima pentru cei ce știu când și cum să spună stop. La timp, cât publicul îi știe la fel de mari ca și până atunci. 
Paul Surugiu - Fuego


Postat de:
Fan Club Fuego Romania 
28 septembrie 2014
Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger