Mulţumim artistului Paul Surugiu - Fuego pentru mesajul adresat fan club-urilor şi paginilor/conturilor personale care îi promovează activitatea!, Fan Club Fuego Romania, 20 septembrie 2014

Mulţumim artistului Paul Surugiu - Fuego 
pentru mesajul adresat fan club-urilor 
şi paginilor/conturilor personale care 
îi promovează activitatea pe pagina oficială 
de facebook FUEGO MUSIC Official! 
Fan Club Fuego Romania, 20 septembrie 2014
  

În cea dintâia întâlnire a noastră, ce va fi fost „revelatoare de întreg” (Fuego), ce-n nume toate le-am rostit, la un moment frumos de sărbătoare când toţi eram, cu tot cu neprezenţii, doar „UNU-n”  faţa ta, aşa precum l-am înţeles în cuget, la fel de omenesc, dar tot la fel de natural şi-n rostul lui firesc l-am consemnat - atunci.
Acolo ne-am găsit, ca şi moment suprem, şi nu întâmplător ne-am reîntors la el, ca să ne amintim... Cu tine ne vom regăsi mereu, în alte multe repetate rânduri, alese-n cânt prea fericit şi-n legământul ce l-am aşezat sub cap - "ca pernă", pentru „că n-am cântat păunii, cântat-am mărul înflorit” („Despre fericire” de Grigore Vieru).

Nu prevestit-am teamă - niciodată şi nici n-o vom simţi, pentru că nimeni, de vor înţelege, nu poate, nici  putea-va dezlega ce cântecul - destin unit-a, întru iubirea ta...


Şi dacă noi ţi-am înţeles menirea, trădate-n fire de-un romantic cântec, în strigăt anonim al existenţei, chiar dacă, pe alocuri, în gesturi unii ne resping, ne neagă chiar sau ne refuză, curaj avem să-ţi spunem, să le spunem, nu cu resentiment şi nici închipuit, ca privitori din umbră, ci cu „decent - respect pentru valori”, din tine altoită vorbă, ce îi cuprinde, cu-adânc de înţeles cuprinzător: Să ne privim ca-ntr-o oglindă, cu-o dragoste-eternă, cu-ai noştri toţi, români din ţară şi de peste tot, în care „unirea noastră” se reflectă, atunci când ne privim direct - în ochi, şi să ne regăsim cu-o strângere de mână, dar încleştarea să ne-atingă cu respect.

Şi cât de dragă ne-a fost vorba, la fel de dragă va rămâne în timp...

Aşa precum în ani mărturisit-am, constant, intens şi susţinut:

Cu preţuire, noi îţi mulţumim!
Echipa Fan Club Fuego Romania

„Ştiu: cândva, la miez de noapte
Ori la răsărit de Soare,
Stinge-mi-s-or ochii mie
Tot deasupra cărţii Sale.
Am s-ajung atunce, poate,
La mijlocul ei aproape.
Ci să nu închideţi cartea
Ca pe recile-mi pleoape.
S-o lăsaţi aşa, deschisă,
Ca băiatul meu ori fata
Să citească mai departe
Ce n-a dovedit nici tata.
Iar de n-au s-auză dânşii
Al străvechii slove bucium,
Aşezaţi-mi-o ca pernă
Cu toţi codrii ei în zbucium.”
(„Legământ - Lui Mihai Eminescu” de Grigore Vieru)

Publicat de:
Fan Club Fuego Romania 
20 septembrie 2014
Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger