FUEGO - Mesaj adresat fan club-urilor şi paginilor/conturilor personale care îi promovează activitatea!, 19 septembrie 2014

FUEGO - Mesaj adresat fan club-urilor şi 
paginilor/conturilor personale care îi 
promovează activitatea!, 19 septembrie 2014


Seara bună, dragilor !

După cum bine ați văzut, inclusiv pe această pagină, preiau momente, imagini, piese cu mine de pe conturi de YOUTUBE care nu au un caracter oficial. Într-adevăr, nu am un cont oficial de YOUTUBE, tocmai pentru că, de ani de zile, există câteva persoane importante care se ocupă de această zonă, existând mai multe profile.
Așadar, toată stima mea pentru cei ce se ocupă aceste pagini.

Și aș vrea pe această cale să le mulțumesc ! Pentru că au imortalizat, au păstrat, au postat fiecare punct important al carierei mele din ultimii ani, atât pe Youtube, cât și pe Facebook sau bloguri.
Pe lângă acestea, există mai multe conturi și persoane care admiră, apreciază și postează, la rândul lor, munca mea și le mulțumesc deschis tuturor. Fără ele, poate că o parte din tot ce am făcut nu s-ar fi văzut acum. Îmi pare rău dacă am uitat pe cineva!



Sursa: pagina oficială de facebook a artistului Fuego - FUEGO MUSIC Official (text preluat parţial) 

Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger