FUEGO - "Mă bucur că am cântat celebra piesă a lui Gheorghe Gheorghiu - UNDE DRAGOSTE NU E, NIMIC NU E", “Te cunosc de undeva!”, Antena1, 27 septembrie 2014

FUEGO - "Mă bucur că am cântat celebra piesă a lui Gheorghe Gheorghiu - UNDE DRAGOSTE NU E, NIMIC NU E”, 
“Te cunosc de undeva!”, Antena1, 27 septembrie 2014


Astă seară Fuego a fost prezent, în dublă ipostază, aceea de jurat şi "concurent" în "show-ul transformărilor" - "Te cunosc de undeva!", la Antena 1, o emisiune plină de farmec, "minunată", aşa cum o declara artistul, cu o amprentă simpatică, prietenoasă şi un ton cald, distractiv!

Iată ce afirma artistul, pe pagina oficială FUEGO MUSIC Official, despre această emisiune:

"Întotdeauna am răspuns afirmativ și am fost deschis provocărilor care pun umorul în prim plan, atunci când acesta e conturat decent, fără epatări și exagerări.
Așa se va întâmpla și mâine seară când voi fi prezent în cadrul show-ului TE CUNOSC DE UNDEVA. Voi încerca, în joacă, să-i jurizez pe cei ce fac o muncă titanică, interpretând personaje dificile. Tot în joacă, îl voi readuce pe Gheorghe Gheorghiu în emisiune, interpretând una dintre cele mai frumoase piese de dragoste din muzica românească.
A fost o plăcere să pot participa la această emisiune. Apreciez munca celor ce, din talentul lor multiplu, fac performanță.

Mă bucur că am cântat celebra piesă a lui Gheorghe Gheorghiu – “UNDE DRAGOSTE NU E, NIMIC NU E”. E un cântec reprezentativ al tuturor îndrăgostiților, având acea sensibilitate specifică lui Gigi Gheorghiu în toate cântecele sale. L-am ales pe el pentru că îl apreciez, pentru că e un artist emblemă și pentru că, în opinia mea, muzica românească, care e parte din mine, din toată activitatea mea, încă de la începuturi, înseamnă și Gheorghe Gheorghiu și ale sale șlagăre.

Cu siguranță există multe povești ce au coloană sonoră piesa aceasta. Și ale mele cântece sunt din aceeași zonă romantică, așa că provocarea de a fi pentru câteva minute Gigi Gheorghiu m-a inspirat,având satisfacția că am reinterpretat o piesă de succes. Dacă am jucat bine, puteți spune doar voi!
Ca atmosfera să fie completă, va cânta și Fuego. Nu eu, ci Florin Ristei, care mă va imita și care va interpreta piesa „CA ROMÂNUL NU E PE LUME NICIUNUL”.


Mulți m-au imitat! Unii au încercat să iasă în evidență exagerând inutil, alții au fost simpatici. Florin Ristei în schimb a făcut show de calitate și împreună ne-am distrat, încingând o horă pe cinste. Ba chiar am cântat și în duet. Eu cu mine!
A fi artist înseamnă a reuși să te transpui în diverse stări, a fi capabil de a realiza și a cânta orice, cu simț de răspundere, asumat. Lucrurile stau diferit atunci când vrei să păcălești și să transformi munca cuiva într-o parodie ieftină.
Vă mărturisesc că m-am simțit minunat!“

Vă invităm să vizionaţi acest moment, în interpretarea plină de sensibilitate a artistului:
Fuego - "Unde dragoste nu e, nimic nu e"
Melodie preluată din repertoriul interpretului Gheorghe Gheorghiu
Muzică: Gheorghe Gheorghiu/Versuri: Roxana Popescu (Album "Unde dragoste nu e, nimic nu e", editat în 1993, de Electrocord, cu muzică rock-pop)
Emisiune: "Te cunosc de undeva", ediţia din 27 septembrie 2014
Sursa: Antena 1

Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger