FUEGO – Spectacol aniversar „STEAUA MEA” dedicat maestrului Jolt Kerestely, Teatrul „Al.Davila”, Piteşti, 10 octombrie 2014, ora 19.00

FUEGO – Spectacol aniversar „STEAUA MEA” 
dedicat maestrului Jolt Kerestely, 
Teatrul „Al.Davila”, Piteşti, 
10 octombrie 2014, ora 19.00


Se pare că soarele și-a refăcut apariția pentru a ne face o toamnă luminată.
Dragii mei, tot în această toamnă cu accente muzicale, chiar și în vremea de afară, pe 10 octombrie a.c., la Teatrul “ALEXANDRU DAVILA” din Piteşti, începând cu ora 19.00, îl vom celebra pe maestrul Jolt Kerestely, într-un spectacol unic, dedicat acestuia – “STEAUA MEA”.
Piesele sale se vor auzi din nou, momentele de coregrafie vor completa atmosfera, iar compozițiile unice scrise de maestru pentru mine, incluse pe albumul lansat în luna mai și premiate cu cele mai bune compoziții ale anului 2013, de către Uniunea Compozitorilor și Muzicologilor din România, vor face scena să strălucească, într-un regal al muzicii românești.

Nea Joly e un fenomen. Cântă în continuare ca nimeni altul. Chiar și la Pitești vom face duete la pian. Muzica românească i-a acordat locul de cinste, căci până și ea conștientizează, că ar fi fost mai săracă în evoluție dacă nu existau creaţiile sale.

Eu sunt fericit că am putut cânta piese compuse de el. Și că acum, la Pitești, îl putem sărbători aşa cum trebuie. Așa cum îi stă bine unui compozitor. Desigur, lansăm și albumul. Să ne fiți negreşit alături! Deci, notați: 10 octombrie, Piteşti, Teatrul “Alexandru Davila”, ora 19.00, “STEAUA MEA” - muzică românească în forma cea mai PURĂ!


Paul Surugiu - Fuego



Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger