FUEGO invitat la emisiunea “STAR CHEF”, pe Antena Stars, 26 iulie 2014

FUEGO: ”Vreau să cred că muzica mea 
este ca un pansament pentru oameni!”
"STAR CHEF", Antena Stars, 26 iulie 2014



Fuego a continuat seria mărturisirilor şi în această după-amiază, într-o altă ipostază, cea de pasionat într-ale gătitului, în emisiunea “STAR CHEF“, prezentată de Nicolai Tand şi Natalia Mateuţ, un talk-show gastronomic, transmis de Antena Stars. Artistul ne-a demonstrat că este extrem de priceput, nu doar la muzică, ci și în bucătărie.


În aromele preparatelor culinare pregătite, Fuego ne-a declarat, printre altele, că speră ca muzica lui să fie ca un pansament pentru oameni.


FUEGO: ”Regret că bunica mea și-a dorit 
toata viața ca eu să devin preot”


Invitatul special de la emisiunea “Star Chef” a fost Fuego. Solistul a declarat că unul dintre marele sale regrete este că bunica lui nu l-a dorit artist, ci preot.



„Bunica a fost cea care m-a crescut până la vârsta de 8 ani, pentru că părinţii munceau foarte mult. O chema Stratenia şi a fost o femeie puternică şi i-a crescut singură pe tata şi pe unchiul meu. Am crescut în spiritual credinţei, alături de familia mea. Bunica Stratenia şi-a dorit să fiu preot. Din păcate nu m-a văzut artist pe scenă. Mama şi-a dorit să fiu artist, iar bunica, preot. În final am ales să cânt pentru oameni. E frumos să trăieşti pentru muzică. Visul meu artistic s-a împlinit!”, a mărturisit emoţionat artistul.


Sursa: Antena Stars
26 iulie 2014

Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger