Primele rânduri din nişte gânduri... de la TEO TRANDAFIR, abia întoarsă din Ţara Sfântă, 06 ianuarie 2013

Mărturisiri "succinte"... de la TEO TRANDAFIR,
abia întoarsă din Ţara Sfântă
Primele rânduri din nişte gânduri...


La scurt timp de la sosirea din Israel, acolo unde artiştii români au adus România mai aproape pentru românii care trăiesc pe acele meleaguri, Teo Trandafir consemna pe blog-ul personal:

“Abia aterizată din cursa de Israel, târziu în noapte, mi-ar plăcea să vă povestesc magia acestei călatorii. Dincolo de vraja Ţării Sfinte, am descoperit oameni pe care nu îi cunoşteam în adevăratele lor dimensiuni.


Delicateţea lui Fuego, umorul şi generozitatea Cristinei Stamate, îmi erau cumva ascunse până acum. Şi am dat exemple la întâmplare. Am fost împreună într-o aventură, prima de acest gen pentru mine, care a fost şi revelaţie şi bucurie, o combinaţie despre care vă promit să vă scriu cât mai repede, odată ce mă voi fi odihnit îndeajuns. Mâine, însă, mă aşteaptă o emisiune cu un nou format, o să vedem împreună cât de mult ne va plăcea şi dacă va fi ceea ce ne-am dorit.

Nu sunt coerentă, pentru că sunt foarte obosită, dar nici nu puteam să adorm fără să mă confesez dumneavoastră. Iertare pentru că sunt succintă, dar promit să revin cu detalii!”


Articol publicat de Teo Trandafir pe blog-ul personal:  http://teotrandafir.com
Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger