FUEGO: „Serenada mea către Dan Spătaru şi, totodată, serenada dansului către voi, se va auzi în această primăvară, într-un regal al muzicii româneşti. Dan Spătaru n-a murit!”

FUEGO: „Serenada mea către Dan Spătaru şi,
totodată, serenada dansului către voi, 
se va auzi în această primăvară, 
într-un regal al muzicii româneşti. 
Dan Spătaru n-a murit!”

Dan Spătaru şi Fuego în 2003, în cadrul lansării albumului "NEMĂRGINIRE", acolo unde maestrul a susţinut un recital şi i-a acordat lui Paul dreptul de a interpreta piesele sale

Eroii nu se găsesc în manuale, nici măcar nu sunt universal valabili. Pentru România, s-a potrivit ca idolii unor perioade, să aibă un impact atât de puternic asupra sufletului încât aceştia să rămână în timp, în istorie, în amintirea celor ce i-au înălţat, a celor ce vin şi, mai ales, a tabloului complet şi distins, numit artă.


Este şi cazul lui Dan Spătaru. Legendă a unui gen definitoriu pentru tot ce-nseamnă muzica în spaţiul românesc, Dan Spătaru poate fi denumit un erou prin puterea exemplului său, prin toată colecţia impresionantă de cântece, prin prestanţa unui interpret desăvârşit.

Ieri, în cadrul emisiunii „LA MĂRUŢĂ”, la PRO TV, imaginea lui Dan Spătaru s-a apropiat de noi. Prezent pentru a interpreta un şlagăr, pentru a-l defini şi pentru a mărturisi ce a însemnat Dan Spătaru pentru dânsul, un artist în plină dezvoltare, FUEGO a dezvăluit felul prin care îl va omagia el pe maestru.


Astfel, la mijlocul lunii martie, în 10 oraşe importante ale României, muzica lui Dan Spătaru va răsuna, figura şi statura sa vor căpăta un alt sens şi, cu ajutorul lui Fuego, îl vom avea din nou printre noi. Spectacolele sunt adresate tuturor, indiferent de vârstă şi de preferinţele muzicale, asta pentru că piesele din compilaţia numită SPĂTARU sunt pentru toată lumea, având şi sensibilitate, umor şi dramatism, şi muzicalitate, vers şi mesaj.


Iată ce afirmă FUEGO cu privire la aceste concerte, la memoria şi însemnătatea lui Dan Spătaru pentru români:

“E atât de amplă şi melodioasă muzica uşoară românească, încât nu mă pot abţine să nu spun că spectacolul cântecului se regăseşte în ea. Dan Spătaru a fost în sine un spectacol, emanând decenţă, verticalitate, perseverenţă, reuşind, astfel, cu timbrul său inconfundabil, să creeze un anumit tip de folclor urban, de piese care se cântă oricum, peste tot, de oricine, la orice oră.

Dan Spătaru şi Fuego, în 2003, în cadrul lansării albumului "NEMĂRGINIRE", acolo unde maestrul a susţinut un recital şi i-a 
acordat lui Paul dreptul de a interpreta piesele sale

Turneul „SERENADA MEA” înseamnă felul prin care eu mă-nclin în faţa unei personalităţi remarcante, un artist pentru care publicul a însemnat totul, acesta acordându-i şi succesul, faima, memoria, aprecierea, valoarea şi, nu în ultimul rând, aplauzele. Serenada mea către Dan Spătaru şi, totodată, serenada dânsului către voi, se va auzi în această primăvară, într-un regal al muzicii româneşti.

Dan Spătaru n-a murit! Nici muzica sa, nici versurile, nici "fanfara", "ţărăncuţa" ori "drumurile". Am evoluat în meseria aceasta, am cântat, am muncit şi am perseverat, avându-l drept model. Cred că spectacolele ce vor veni sunt mai mult decât un simplu omagiu pe care eu îl înalţ.


Ele reprezinta exact mulţumirea pe care eu o aduc maestrului, reverenţa pe care simt că trebuie să o fac, nu doar lui Dan Spătaru, ci întregii muzici uşoare româneşti, care mi-a alinat copilăria, gândurile, destinul.


Pe lângă performanţa de a fi în “CARTEA RECORDURILOR” pentru aplauze, pe lângă minunatele cântece, Dan Spătaru înseamnă, pentru întreaga Românie, un model, un motiv de mândrie, un erou real la care ne raportăm şi pe care îl oferim drept exponent atunci când suntem întrebaţi de marile figuri ale muzicii. Maestre Dan, să-mi trăieşti şi împreună, să reînviem şi să cântăm spiritul tău, “serenada ta”, într-o serenadă continuă numită simplu - SPĂTARU.“


Turneul va începe la mijlocul lunii martie, atunci când FUEGO va lansa şi un LP surpriză, dedicat tot lui Dan Spătaru. Concertele vor transmite simplitatea şi esenta muzicii, având parfumul de altădată, invitaţi speciali, amintiri şi melodii adevărate! Toate informaţiile, datele de concert, locaţiile, detalii, surprize, afiş şi promovare, vor fi anunţate în săptămânile următoare! 


Share this article :

+ comentarii + 2 comentarii

Anonim
18 ianuarie 2014 la 16:43

Anca Barlad . buna Paul imi place melodia e faina.

Anonim
25 ianuarie 2014 la 16:04

Anca Barlad .servus Paul te a steptam sa vii.

Trimiteți un comentariu
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger