Fuego a împodobit bradul şi în ianuarie. În Ucraina!, ziarul “Ring”, 29 ianuarie 2014

Fuego a împodobit bradul şi în ianuarie. 
În Ucraina!
Ziarul “Ring”, 29 ianuarie 2014


SĂRBĂTOARE. După o lună obositoare în care a colindat ţara, Fuego a continuat să petreacă şi în luna ianuarie. El a mers în Ucraina, în zonele unde trăiesc ortodocşi de rit vechi care petrec Sărbătorile în luna ianuarie. Astfel, luna acesta, Fuego a împodobit din nou bradul, la propriu, acolo unde a mers pentru a se relaxa, pentru a-şi regăsi liniştea şi, nu în ultimul rând, pentru a descoperi tradiţiile zonei.

"Pentru că n-am avut parte de un Crăciun adevărat la timpul său, mi-am zis că nu pot rata şansa de a descoperi ce înseamnă sărbătoarea aceasta în luna ianuarie. Am petrecut un Crăciun de poveste, cum scrie la carte, la propriu. De la colindătorii veniţi să vestească naşterea până la împodobit bradul, de la preparatele pline de savoare până la tot felul de tradiţii colorate, toate au făcut să am parte de unele dintre cele mai spectaculoase sărbători din ultimii ani.

În Ucraina, petrecerea durează aproape toată luna ianuarie. Vă mărturisesc acum, pentru prima oară după o lungă vreme, am simţit cu adevărat Sărbătorile de Iarnă. Exact aşa cum sunt ele, fără artificii, fără promovare, fără aspecte comerciale, sărbători cu spirit românesc în inima Ucrainei", a povestit Fuego pentru "Ring".

Sursa: Ziarul “Ring”
29 ianuarie 2014

Postat de:
Fan Club Fuego Romania
29 ianuarie 2013
Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger