Mesaj din partea lui Paul Ciprian Surugiu - FUEGO, pentru admiratori, cu ocazia onomasticii sale

Mesaj din partea lui Paul Ciprian Surugiu - FUEGO,
pentru admiratori, cu ocazia onomasticii sale


Dragii mei,
sunt onorat să știu că vă am aproape, că parte din gândurile voastre s-au îndreptat către mine și că, fără a fi nevoiți să faceți asta, v-ați răpit câteva secunde din prețiosul timp al vieții voastre să-mi urați mulți ani. Anii mulți să ne țină, împreună, pe toți! Pe mine, oferindu-vă liniștea muzicală și cântecul inspirației mele, pe voi fericiți, bucurându-vă de ceea ce eu, în postura mea de artist, pot dărui.


Încă de dimineață, am primit numeroase mesaje, care de care mai originale și mai plăcute și, credeți-mă, cel mai mare cadou pe care l-aș putea primi este acesta, prețuirea voastră, a prietenilor mei, fanilor, celor dragi, celor ce mă cunosc sau găsesc alinare în muzica mea.

Ce-aș putea să-mi mai doresc? Încă n-am habar de o fericire mai puternică. Și dacă pentru a fi împlinit pe deplin e nevoie de pasiune pusă în activitatea ta, de prețuire venită din partea celor pentru care faci ce faci, de luarea la cunoștintă a faptului că poți, prin simplul glas, să modifici structuri interioare, atunci eu, fără a mai sta pe gânduri, vă mărturisesc că sunt împlinit.


Vă mulțumesc tuturor! Și nu doar pentru urările cu ocazia onomasticii, ci pentru tot sprijinul vostru, pentru suportul și încrederea oferite, pentru longevitatea construită împreună. Cred că între noi s-a stabilit o complicitate și nu putem să nu remarcăm faptul că unii fără alții am fi fost triști, debusolați și neîmpăcați cu noi, prin puterea de neînchipuit a muzicii.


În astfel de situații, cuvintele se transformă în lucruri. Își pierd din înțeles. Eu vă simt aproape mereu. Și în cazul meu, nu cred că e nevoie să-mi îmbrac mesajul în vorbe complexe, căci aceasta stă fix în ceea ce simt. Iar simțirea-mi toată stă în cântecul meu!


 La mulți ani, nouă!

Cu respect și prețuire, Paul Ciprian Surugiu - FUEGO


Postat de:
Share this article :

+ comentarii + 1 comentarii

Anonim
30 iunie 2014 la 10:23

ANCA BARLAD .multumim Paul.

Trimiteți un comentariu
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger