Andra, Paula Seling şi Delia, LUATE ÎN VIZOR de.. FUEGO!, Exclusiv ziarulring.ro, 10 iunie 2014

Andra, Paula Seling şi Delia, 
LUATE ÎN VIZOR de... FUEGO!  
Exclusiv Ziarul Ring, 10 iunie 2014


Într-un interviu acordat ziarului "ring", Fuego ne-a povestit detalii picante din cariera de artist, dar a făcut şi câteva declaraţii surprinzătoare cu privire la Andra, Paula Seling şi Delia Matache, de care este fascinat în mod special.

În cei aproape 20 de ani de carieră, Paul Surugiu, cunoscut sub numele Fuego, a abordat diferite stiluri. A colaborat cu nume grele ale scenei româneşti şi basarabene, de la Irina Loghin, Mirabela Dauer, Anastasia Lazariuc până la artiştii poporului din Republica Moldova Olga Ciolacu, Ion Suruceanu, Nelly Ciobanu. Astăzi însă artistul ne-a povestit care sunt solistele de pe val pe care le apreciază şi cu care ar accepta să cânte. "O admir şi iubesc nebunia frumoasă în plan artistic a Deliei, o voce interesantă, care s-a menţinut, trecând prin diverse etape. Cu bucurie aş realiza un proiect împreună cu buna mea prietenă, încă din adolescenţă, Andra, o artistă specială, o voce deosebită şi un om spectaculos. Ne ştim încă de pe vremea când amândoi cântam în Ardeal, eu fiind din Turda, ea, din Câmpia Turzii. 


Şi pentru că avem în comun un formator, un maestru în pedagogie, profesorul şi compozitorul Petre Găluşanu, aş cânta cu plăcere cu Paula Seling, un talent cu totul şi cu totul aparte, cu sensibilitate şi voce caldă. 
Cred că Paula, exact cum s-a întâmplat şi în cazul meu, nu a acceptat compromisuri doar pentru a fi în centrul atenţiei", ne-a mărturisit Fuego.


A făcut un turneu în memoria lui Dan Spătaru

 Este unul dintre puţini care se mai gândesc să facă ceva în numele regretatului maestru Dan Spătaru. Fuego i-a dedicat un turneu de amploare interpretului şlagărului "Drumurile noastre“. "L-am omagiat printr-un turneu în toată ţara pe Dan Spătaru, maestrul muzicii româneşti, el reprezentând sărbătoarea muzicii, simbolul performanţei şi timbrul celor mai frumoase şlagăre care ne-au făcut pe toţi să ajungem unde suntem. Aşa cum unii îl au pe Gilbert Becaud, alţii pe Salvatore Adamo ori pe Gianni Morandi, aşa există pentru noi, românii, Dan Spătaru. Cred cu ardoare că e necesar să-i reactualizăm memoria, cântecul, viaţa şi decenţa. În viitor, pregătesc numeroase surprize. Poate mai multe şi mai spectaculoase decât s-ar aştepta mulţi. Voi lansa un videoclip în perioada următoare, un album în premieră cu un nou gen muzical, precum şi o piesă care să-i surprindă pe toţi", a continuat Fuego.


Cântăreţul a scris şi o piesă de teatru

 Din piesele pe care le interpretează, putem observa că Fuego este un patriot adevărat, lucru care este evident şi în piesa de teatru pe care a scris-o. "Tocmai am finalizat un turneu naţional cu o piesă de teatru realizată de mine şi de profesoara mea de teatru din facultate, Adriana Piteşteanu, «Testament», o lecţie de patriotism, un motiv pentru a ne preţui mai mult limba, ţara şi neamul românesc, un spectacol omagial Grigore Vieru. M-am bucurat să văd că oamenii în ţară au nevoie de poezie, de muzică, de vers, de o simţire şi unitate naţională, revărsată în artă, care să le readucă conştiinţa naţională la lumină. După 12 oraşe, voi continua acest turneu în toamnă, în toate metropolele importante ale ţării, prezentând un spectacol special, oglindă de spirit, realizat cu devotament şi profesionalism, alături de o echipă minunată, în care vreau să descoperim împreună arta adevărată, în forma ei pură, fără artificii comerciale. Arta numită simplu: Grigore Vieru!", mai susţine Fuego.


"Calitatea în televiziune e pe cale de dispariţie"

 Dacă este vorba despre muzică şi teatru, "portofoliul" era incomplet fără televiziune. Artistul ne-a povestit ce înseamnă viaţa de prezentator TV. "Lucrez în televiziune de mai bine de 10 ani. Actor fiind la bază, am acceptat această provocare exact sub acest principiu. O provocare ce mă poate solicita, pe care să o pot duce la bun sfârşit, aşa cum mi-am dorit. Niciodată nu mi-am arogat merite de prezentator. Am fost şi sunt un moderator care doreşte să ofere publicului calitate într-un peisaj în care aceasta a ajuns să fie pe cale de disparitie. Eu cânt şi joc, asta fac cel mai bine. Televiziunea vine ca un hobby, mă împlineşte. De şase ani realizez o emisiune curată, în care punem în prim-plan artiştii, muzica de calitate şi activitatea acestora, la Favorit TV. Suntem urmăriţi de diaspora, de întreaga Republică Moldova şi de publicul nostru fidel din România", a încheiat artistul.


"În luna mai am lansat un album de colecţie, «Steaua mea», la care am lucrat trei ani împreună cu maestrul Jolt Kerestely. Cele 16 creaţii vorbesc despre mine şi sunt mândru că am putut realiza acest material, care cuprinde patru piese premiate, anul trecut, de Uniunea Compozitorilor şi Muzicologilor, cu titlul de cele mai bune melodii ale anului la genul pop-rock." - FUEGO


"La bătrâneţe mă văd împlinit că am reuşit să las ceva în urma mea, că mi-am trăit existenţa acolo unde am simţit că pot aduce beneficii lumii, pe scenă, cântând şi trăindu-mi visul până la capăt." - FUEGO


"Publicul este cel care ne judecă, ne taxează, ne ridică pe piedestal, ne aplaudă, ne ascultă şi ne cumpără muzica." - FUEGO

20 de ani au trecut de când Fuego şi-a început cariera muzicală.

Sursă: www.ziarulring.ro, 10 iunie 2014
Autor: Beniamin Cioantă
Acest articol este proprietatea Ring Media Group şi este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare integrală sau parţială a conţinutului se poate face doar cu citarea sursei, astfel: pentru publicaţiile tipărite - Ziarul "ring", iar pentru publicaţiile online - www.ziarulring.ro

Preluat integral şi postat de:
Fan Club Fuego Romania
Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger