FUEGO - Un gând sincer pentru anul ce vine…



Dragii mei,

Nu pot sa nu mă gândesc în această perioadă festivă, cuprinsă de o tainică magie, la anul ce îl încheiem şi la cel ce vine. Tocmai de aceea, acum, în momentele în care realizăm bilanţuri imaginare, gândul meu se îndreaptă către voi.

Prin intermediul celor ce, cu pasiune şi devotament, realizează cu profesionalism acest site, prin care voi intraţi în legătură cu activitatea mea, cu proiectele mele şi cu mine, vă doresc un an nou minunat, în care dorinţele să vi se împlinească, în care să aveți alături persoanele cu adevărat importante şi care să fie mai complex, încoronat de tot binele posibil.

Vă mulţumesc pentru aprecierea voastră, pentru toate mesajele şi urările şi pentru faptul că sunteți cu mine în fiecare clipă, împlinindu-mi armonios misiunea şi implicit pe mine, căci doar pentru voi, publicul meu, construiesc fiecare filă a parcursului meu.


Cântecul meu fie-vă alinare în anul ce vine!!! La mulți ani!!!


Al dumneavoastră ,  Paul Ciprian Surugiu-Fuego



Share this article :

+ comentarii + 3 comentarii

CARMEN- FOCSANI
1 ianuarie 2013 la 22:58

LA MULTI ANI!GINDURI BUNE ,PUTERE DE MUNCA,FERICIRE SI MULTA,MULTA SANATATE. BUNUL DUMNEZEU SA VA OCROTEASCA PASI PRETUTINDENI SI SA VA AJUTE SA TRECETI PESTE BUNE SI RELE.MULTUMIM PENTRU GINDURILE BUNE PE CARE LE-ATI ADRESAT NOUA FANILOR

Cristina - Pitesti
1 ianuarie 2013 la 23:11

Lasa in anul ce trece toate necazurile, supararile si amaraciunile si intra in noul an cu inima impacata si cu sufletul deschis. Aminteste-ti cu placere de toate implinirile, cu melancolie de toate clipele frumoase si cu speranta de tot ce ti-ai propus… Noul an se asterne inaintea ta ca un volum nescris cu 365 de pagini goale. Iti urez sa le scri numai cu lucruri bune, mii de succese, impliniri, sanatate pe vecie, credinta in bine si fericire pentru ca la sfarsitul volumului sa-l citesti cu bucurie…
Sarbatori linistite, in pace si bucurie alaturi de toti cei dragi sufletului tau!

La multi multi ani!!!

Cristina – Pitesti

DANA
3 ianuarie 2013 la 16:00

Draga Paul,sufletul tau sa vibreze in armonie si pace, iubirea sa te primeasca in bratele-i pline de caldura si duiosie, iar norocul sa te urmeze oriunde... Anul 2013 sa te ajute sa descoperi minunea unei vieti implinite...
LA MULTI ANI,multa sanatate ,fericire,succes in tot ceea ce faci si sa ai parte doar de bucuriiI!Te pup..Dana-Dej

Trimiteți un comentariu
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger