FUEGO – Sunt mândru ca sunt român!


La muţi ani, români! 
La mulţi ani, România! 

De 1 decembrie inimile noastre bat alături de inimile românilor de pretutindeni. Ziua Naţională a României este un moment de bucurie şi de cinstire a eroilor neamului. 

FUEGO şi Fan Club Fuego Romania urează tuturor românilor un sincer “La mulţi ani!”

“Fără a da dovadă de un fals patriotism, sunt mândru că sunt român. Nu mi-aş asuma niciodată riscul dezrădăcinării, convins fiind că ar fi o pierdere de identitate. Acasă oamenii au nevoie de mine, mă simt iubit cu toate zbaterile, neîmplinirile sau gloriile mele şi mă pot exprima artistic (cu toate lipsurile în care se dezvoltă arta la noi). Aici sunt familia mea, prietenii mei şi publicul meu drag pe care nu-l voi trăda şi dezamăgi niciodată, indiferent cât de mult şi-ar dori unii acest lucru.”

Al dumneavoastră, prieten pentru totdeauna, 
Paul Ciprian Surugiu - Fuego


Când Dumnezeu pământ dădea,
El nouă ne-a vorbit aşa:
“Aici voi să trăiţi ca fraţi,
Acest pământ îl meritaţi!”

Aici, aici ne-am creştinat
În lacrimă de dor curat.
Pe-acest pământ srăvechi, sublim,
De două mii de ani trăim.

Acest pământ de-a pururea
Încununeze-l gloria!
De-a pururea lumină fie
Şi bucurie, şi bucurie,
Pe-acest pământ precum o stea,
Al meu şi-al tău
De-a pururea!

Când Dumnezeu cântări dădea,
Din ceruri El ne-a spus aşa:
“Cântări le-am dat şi celorlalţi,
Dar doina voi o meritaţi!”

Un grai din Cer ni s-a mai dat,
Atât, atât de minunat…
În el, cu sfinţi şi cu Ştefani,
Trăim de două mii de ani.

“Imnul Neamului”
Grigore Vieru




La muţi ani, români! 
La mulţi ani, România! 


Fan Club Fuego Romania
Share this article :

+ comentarii + 4 comentarii

Anonim
1 decembrie 2012 la 18:19

ANCA BARLAD . LA MULTI ANI ROMANIA.

1 decembrie 2012 la 19:30

LA MULTI ANI ROMANIA, LA MULTI ANI ARTIST IUBIT!
Iata ca e 1 Decembrie, e timpul sa dam dovada ca suntem ROMANI....Dragi mei prieteni, nu am vrut sa las sa treaca aceasta zi fara a va transmite dragostea mea, mandria ca sunt Romanca....Stimate artist, sunt manda ca Romania e tara in care m-am nascut si am crescut, sunt mandra in acelas timp ca esti contemporan cu noi, sunt mandra ca prin cantecele tale si vocea ta inconfundabila imi traiesc fiecare clipa! Ii multumesc in fiecare clipa lui Dumnezeu ca te-a creeat pentru a bucura intreg universul...Cand Spun FUEGO, spun tot ceea ce inseamna ROMANESC, cand spun FUEGO spun PATRIOTISM....FUEGO, inseamna si reprezinta tot ce e frumos si romanesc, inseamna traditie, iubire si culoare.....Sa ramai draga Paul acelas PATRIOT al tuturor celo care stiu sa-ti respecta si sa-ti aprecieze adevarata ta valoare artistica....LA MULTI ANI, FAN CLUB FUEGO ROMANIA!

Anonim
2 decembrie 2012 la 17:11

Anca Barlad .Buna Paul , ce faine sant pozele

7 decembrie 2012 la 17:44

Personalitate multilaterală şi complexă, el se ridică deasupra timpului şi reuşeşte să-şi dăruiască existenţa unui anotimp al muzicii. Fie că este interpret de muzică uşoară, de muzică populara sau colinde, regizor al spectacolelor sale, moderator al emisiunilor sale de la televiziune, Fuego refuză efemerul şi caută să aşeze în fiecare cântec eternitatea. In roata norocului, destinul îi ţese multe concerte şi turnee din care se întoarce, ca dintr-un curcubeu, să ne spună din ce sunt făcuţi norii. Din ispita cunoaşterii muzicii, cântecul lui Fuego ne destramă în culori egale cu veşnicia.

Intâlnirea cu Paul Ciprian Surugiu - Fuego e un transplant de tandreţe.

La multi ani cu sanatate, Fuego! La multi ani si sanatate tuuturor acelora care la fel ca artistul inimilor noastre, Fuego, au in piept o inima romana!
Rodica Elena Lupu - Roena Woolf

Trimiteți un comentariu
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger