FUEGO - Gânduri sincere de sărbători


Scrisoare deschisă...

 Dragii mei,


Iată că sărbătorile de iarnă ne bat din nou la poarta sufletului, cu emoții magice, cu spirit creştinesc şi cu lumină divină.
În această perioadă acordăm sentimentelor noastre o însemnătate complexă, iar clipele sunt oprite pentru momentele în care, cu o sinceritate desăvârşită, ne redescoperim, îmbrăţişăm credința, iertăm, uităm şi devenim mai întelepţi, împăcându-ne astfel cu noi şi cu cei din jurul nostru.
Pentru mine, Crăciunul înseamnă linişte şi bucurie şi, tocmai de aceea, vă doresc ca starea de beatitudine să vă cuprindă pe deplin, să aveți masa plină de bucate, alături de cei dragi.
După un turneu de colinde extenuant, împlinit de fericirea şi emoţiile de iarnă împărtăşite de voi, în care v-am simțit aproape de mine şi care a reușit şi în acest an să continue, conform tradiţiei, în ciuda vremii care ne-a pus piedici, urmează o perioadă în care, împreună cu persoanele dragi inimii mele, voi petrece zile luminate.
Vă mulţumesc pentru toate gândurile bune şi pleiada de mesaje pe care mi le-ați dăruit pe tot parcursul turneului "Emoție de decembrie", turneu ce, spre fericirea mea, a reușit să poată fi prezent în peste 15 orașe, fără a fi anulat vreun concert, chiar dacă pentru asta am străbătut ţara şi zăpada de altădată, ce anul acesta nu ne-a fost aliat.
Am citit şi m-am bucurat pentru toate urările şi cadourile primite, iar asta înseamnă pentru mine, nu doar o confirmare a iubirii necondiţionate ce mi-o dăruiţi constant, ci şi o împlinire, o nemăsurată recunoaştere venită din partea celor cărora mă dăruiesc în fiecare clipă, publicul meu.
Am colindat, pe ritm de ler divin, sufletele voastre şi am primit de la voi aplauze, trăiri puternice şi o speranță, aceea că prin colinda şi prin glasul meu, am stabilit împreună o legătură tainică între sacru şi profan, o legătură ce întâmpină praznicul Naşterii Mântuitorului.
Şi tocmai de aceea, îmi doresc ca sfintele seri de sărbătoare să vă fie încoronate de tot binele posibil şi, pe acorduri de sacră colindă, să petreceţi bucuroşi, să fiţi optimiști, iar mirajul fermecat al Crăciunului să vă înnobileze existența.
Iar anul ce vine să fie pentru toți mai încărcat de toate cele, de sănătate, de determinare, de reuşite personale şi profesionale. Pentru mine, anul 2012 a fost un an plin de emoții, de proiecte ambiţioase şi trudă, înfăptuite pentru voi, cei ce mă apreciaţi, într-un erudit amalgam muzical.
Vă doresc un an nou fericit, multe momente petrecute împreună şi "Sărbători de vis colindate, de Rai luminate."

" Să trăiască tot românul
 Cât stejarul şi gorunul!
 Să găseşti la el acasă
 Pita aburind pe masă!
 Să trăiască neamul meu,
 Creştinesc în Dumnezeu,
 Ce atât s-a chinuit,
 Amărât şi obidit!
 Să trăiască România!
 S-o înece bucuria
 Cât o fi pe-acest pământ,
 Că aicea e loc sfânt! "

Al dumneavoastră, Paul Ciprian Surugiu - Fuego
Share this article :

+ comentarii + 2 comentarii

CARMEN- FOCSANI
24 decembrie 2012 la 19:43

MULTUMIM PENTRU MESAJUL CARE EXPRIMA IN CUVINTE ALESE GINDURILE TALE CU OCAZIA SARBATORILOR.ACTIVITATEA TA ARTISTICA NE-A INCINTAT SUFLETUL PE TOT PARCURSUL ANULUI.CU MULTA MUNCA,DARUIRE SI MULT HAR TE-AI RIDICAT MAI MULT PE CULMILE ARTEI.ITI DORIM SARBATORILE CU SANATATE,GINDURI BUNE SI UN AN NOU CU MULTE IMPLINIRI.

28 decembrie 2012 la 21:40

Ganduri frumoase venite din suflet de artist!!! Multumim,Paul pentru acest mesaj, multumim ca existi pe pamant si ca ne faci viata fericita! As vrea sa pun in mesajul acesta cele mai frumoase urari, cele mai frumoase cuvinte...Dar...e greu, e foarte greu si de negasit cuvintele pe care le meriti tu cu adevarat...Poate ca dragostea sincera si admiratia pe care o purtam in suflet pentru muzica ta inseamna tot! Vreau sa inchei cu o urare de La multi ani, sanatate si prosperitate! Sarbatori in lumina aaturi de cei dragi!

Trimiteți un comentariu
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger