FUEGO - Mărturisiri de suflet… la “Acces Direct”, Antena 1, în pragul sărbătorii Crăciunului, Luni, 24 Decembrie 2012


Dragi prieteni din Fan Club Fuego Romania,

vă invităm să urmăriţi un interviu senzaţional, pe care Artistul Paul Ciprian Surugiu - Fuego l-a dăruit publicului său, în ajunul celei mai mari sărbători a creştinătăţii.


Dorim, ca în pragul sărbătorii care vesteşte Naşterea Mântuitorului nostru Iisus Hristos, să-l felicităm pentru aceste mărturisiri de suflet, care-i dezvăluie frumuseţea şi simplitatea, într-o confesiune mult aşteptată de public.



Toţi admiratorii de pe acest site îi transmit Artistului Fuego multe urări de sănătate, forţă şi curaj pentru cele ce vor urma, întru iubire, credinţă şi adevăr în slujba cântului românesc şi îi dorim să petreacă în bucurie şi veselie aceste sărbători luminate de dragostea celor dragi.

Crăciun fericit!!!

Fan Club Fuego Romania
Share this article :

+ comentarii + 1 comentarii

26 decembrie 2012 la 23:58

Multumim, Fuego pentru acest minunat si emotionant interviu, multumim FAN CLUB FUEGO ROMANIA ca ne tineti in fiecare clipa la curent cu activitatea artistica a lui Fuego! Sunt departe de tara, sunt departe de cei dragi sufletului meu dar sunt pe deplin fericita ca prin intermediul vostru si numai al vostru pot urmari aceste clipe emotionante care ne sunt oferite de artistul sufletelor noaste, asa ma simt mai aproape de voi, de toti cei dragi, asa ma simt mai aproape de tara! Nu stiu daca un simplu MULTUMESC este de ajuns pentru a va demonstra dragostea si pretuirea cu care va port in inima mea, da....dar cu toate astea acum in prag de sarbatoare va marturisesc cu mana pe suflet ca ati reusit sa aduceti o lacrima de fericire pe chipul meu.....Pentru toate aceste lucruri si pentru faptul ca existati aici pentru noi, pentru noi toti fanii acestui mare OM si mare artist dati-mi voie sa-mi inclin fruntea cu respect si sa va asigur ca pana la sfarsitul vietii mele va voi purta in inima si sufletul meu! Aici, aici am intalnit persoane dragi inimii mele, persoane care atunci cand mi-a fost greu m-au facut sa zambesc, atunci cand am cazut la pamant m-au ajutat sa ma ridic.....Da aceste persoane sunteti voi, voi toate cele care v-am intalnit aici pe FAN CLUB FUEGO ROMANIA, un site al sufletelor noastre!

Trimiteți un comentariu
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger