FUEGO - “Am trăit cu impresia că am atins soarele…”, FUEGO MUSIC Official, 3 noiembrie 2014

FUEGO - “Am trăit cu impresia că am atins soarele…”, 
FUEGO MUSIC Official, 3 noiembrie 2014


“După o zi încărcată de evenimente, de frământări și discuții aprinse, se cere întotdeauna, un moment de liniște. De regăsire a sinelui și de căutare a unui nou sens. Cu atât mai desăvârșit este acest moment toamna,anotimpul înfrângerilor luminoase, al destăinuirilor, al împăcărilor cu natura.


Pentru mine, toamna reprezintă, pe lângă încântare vizuală, confort. Din toate punctele de vedere. Toamna mă liniștesc, mă inspir din tablourile pe care natura le pictează voit și care te frapează prin aromele nuanțate ale culorilor, aromelor, trăirilor. Tot toamna găsesc alinare, pecetluind soarele cu arămiul gândurilor mele.


Astăzi am retrăit unul dintre aceste momente. În final de toamnă, cu ultimele ei resurse, m-am energizat cu prospețimea trecerii. Soarele, la apus, părea că adoarme timid peste lume. O îmbrățișa, sărutând inima pământului. Poate cel mai frumos apus pe care l-am văzut. Am trăit cu impresia că am atins soarele. Un apus ce completa toamna, dându-i puterea peste întreaga lume.


Pe malul Nistrului, toamna se vede altfel. E mai solemnă. În apropiere, cetatea Soroca. N-am regăsit umbra lui Ștefan cel Mare, în schimb zidurile umbresc freamătul istoriei ce-adâncește în Nistru povești de sute de ani. 


Am cântat în această zonă și am avut bucuria de a mă reîntâlni cu toamna, pentru câteva clipe, în care să putem vorbi doar noi, găsindu-ne și regăsindu-ne inspirațiile și bucuriile simple. Asta pentru că doar toamna putem fi la un loc și veseli și nostalgici, zâmbăreți, triști fără să ne pese că vine iarna și ne îngheață simțirile …


Vouă cum vi se pare apusul de pe Nistru?” 
Paul Surugiu - Fuego
3 noiembrie 2014

Pentru noutăţi privind activitatea artistului Paul Surugiu - Fuego, accesaţi şi daţi Like/Imi place paginii oficiale de facebook FUEGO MUSIC Official


https://www.facebook.com/FuegoFanClubFuegoRomania 
Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger