VIDEO/FUEGO: "NICO, o artistă la care ţin, cu măsură și bun simț, cu talent cât pentru jumătate din showbiz-ul nostru autohton", FUEGO MUSIC Official, 26 noiembrie 2014

FUEGO: "NICO, o artistă la care ţin, cu măsură 
și bun simț, cu talent cât pentru jumătate 
din showbiz-ul nostru autohton", 
FUEGO MUSIC Official, 26 noiembrie 2014


"Pentru mine e o împlinire faptul că pot împărtăși cu voi bucuriile mele, noutățile, gândurile și surprizele ce sunt concepute tot pentru voi.
Vreau să vă spun că întotdeauna viața mea a avut alături muzica. Şi nu doar ca domeniu de activitate. De mic, am fost părtaș evoluției muzicii românești, am trăit-o și mi-am făcut vis ca într-o zi să am ocazia să fiu parte a fenomenului. 
Șlagărele de ieri au devenit ușor surse de inspirație și modele pentru mine, pentru că mi-am imaginat mereu muzica ușoară românească un obiect de studiu temeinic, cu piese geniale și creații ce iată, că au străbătut vremea.
Și cânt muzica românească a copilăriei mele ori de câte ori am ocazia. Am făcut spectacole întregi cu perioada interbelică, cu hiturile de aur ale lui Dan Spătaru sau cu piesele maestrului Kerestely. 
Mai jos, inspirat de personalitatea unui nume emblematic pentru industria muzicală românească, Corina Chiriac, la o emisiune în care eu eram subiectul principal, am cântat o capodoperă. Asta pentru că povesteam acolo de lucrurile, piesele și oamenii care m-au format și m-au influențat în drumul meu.
N-am cântat singur. Am avut alături o voce cum rar se naște. O artistă la care țin, cu măsură și bun simț, cu talent cât pentru jumătate din showbiz-ul nostru autohton – NICO. 


În ritmul unei ode dedicate răbufnirilor vieții, vă urez noapte bună, spunându-va că mâine vin cu noi detalii despre turneul meu național de colinde ”CRĂCIUNU’ NOSTRU-I ROMÂNESC!”, ce debutează pe 7 decembrie."
Paul Surugiu - Fuego 




Pentru noutăţi privind activitatea artistului Paul Surugiu - Fuego, accesaţi şi daţi Like/Imi place paginii oficiale de facebook FUEGO MUSIC Official

Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger