FUEGO - “Pe 29 noiembrie, îi aștept pe toţi cei ce vor să aprindă lumini pentru inimi, într-o seară de neuitat, la Balul de caritate Rotary „LUMINA INIMILOR”, Focșani”, FUEGO MUSIC Official, 7 noiembrie 2014

FUEGO - “Pe 29 noiembrie, îi aștept pe toţi 
cei ce vor să aprindă lumini pentru inimi, 
într-o seară de neuitat, la Balul de caritate Rotary
 „LUMINA INIMILOR”, Focșani”, 
FUEGO MUSIC Official, 7 noiembrie 2014


“V-am povestit întotdeauna despre oamenii frumoși care-mi sunt alături, sprijinindu-mă, fiindu-mi suport, arătându-mi astfel că-mi pot găsi liniştea în prietenia și în încrederea pe care mi-o acordă.
Una dintre aceste persoane este ELENA STOICA.
De nădejde, mă impresionează în fiecare zi cu toată stăpânirea sa de sine, cu implicarea și devotamentul pe care le așează în tot ce întreprinde. Și credeți-mă, întreprinde multe, nefiind niciodată obosită. Şi impresionează cu promptitudinea de care face dovadă atunci când cineva are nevoie de ajutorul ei.
Elena este un caracter puternic, un om dedicat prieteniei care face tot ce-i stă în putinţă atunci când crede cu ardoare în ceva. Mi-e exemplu şi îi mulţumesc pentru tot suportul, pentru poveţe, pentru camaraderie!
E mai mult decât o simplă prietenă. Este omul de la care am învățat cum e sa fii cumpătat, cum să dai frâu simțirii și, peste toate, cum să fii acolo atunci când cei din jurul tău au nevoie de tine. Peste toate, Elena iubește și susține arta, o promovează, găsind alinare și liniște în mirările acesteia.
De mine e alături de multă vreme, fiind principalul sponsor al tuturor proiectelor pe care le-am întreprins, făcând-o dezinteresat, fără dorința de a epata. Chiar și în turneul ce urmează să-l realizez în luna decembrie - “CRĂCIUNU' NOSTRU-I ROMÂNESC”. Recent, în cadrul galelor “FAMILIA FAVORIT”, alături de care a fost în momente esențiale, i-am oferit, simbolic, un trofeu de excelență, tocmai că pentru ea arta e limbaj universal.


Poate de asta revin cu atâta plăcere în zona Vrancei. Pentru prietenia aceasta frumoasă. Curând, la sfârșitul lunii, voi participa la un eveniment organizat de către Elena, împreună cu “ROTARY VARANA” FOCȘANI, al cărui președinte este, unde voi cânta pentru a dărui speranță, pentru o cauză nobilă, aceea că implicându-ne, împreună, în fapte ce-i ajută pe alții, putem face minuni la propriu. De altfel, eu sunt și unul dintre “PRIETENII BUNĂVOINȚEI ROTARY” și sunt onorat pentru asta. Așadar, pe 29 noiembrie, îi aștept pe toți cei ce vor să aprindă lumini pentru inimi, într-o seară de neuitat, la Focșani, la Balul de caritate Rotary „ LUMINA INIMILOR ”.


Mulţumirile nu încap în câteva rânduri. Ele se simt şi se transmit, culmea, tot prin cântec. Așa-mi stă mie cel mai bine. Și pentru că asemăn tot ce primesc zilnic de la Elena Stoica, manager general al societății “PROXIMA MODA”, cu lecţiile venite ca niște sfaturi părintești, îi dedic piesa “IUBESC O SINGURĂ FEMEIE”. “
Paul Surugiu - Fuego
7 noiembrie 2014


Pentru noutăţi privind activitatea artistului Paul Surugiu - Fuego, accesaţi şi daţi Like/Imi place paginii oficiale de facebook FUEGO MUSIC Official

Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger