FUEGO - “Eugen Doga m-a uimit cu tenacitatea cu care inspiră, respiră și trăiește arta”, FUEGO MUSIC Official, 25 noiembrie 2014

FUEGO - “Eugen Doga m-a uimit cu tenacitatea 
cu care inspiră, respiră și trăiește arta”, 
FUEGO MUSIC Official, 25 noiembrie 2014


“Să știți că și muzicienii pot rămâne fără sunete în fața unor adevărate istorii ce-au atins geniul. Zilele trecute am avut parte de o experiență unică, o întâlnire-revelație cu cel ce pentru mine reprezintă lacrima ce a picat în momentul în care divinitatea a tăcut. Fiind nevoie de sunet ce egalează perfecțiunea a apărut Eugen Doga. Eu am certitudinea că trebuia inventat dacă nu apărea.


Pe maestrul valsului contemporan și al capodoperei componistice din filmul de aur ȘATRA - EUGEN DOGA l-am găsit liniștit, cu arta sa, cu tablourile sale. O lume întreagă în câteva lucruri și amintiri simple, dar atât de multă lume, amintire și experiențe în muzica sa.

Mi-a povestit, cu pasiune, despre începuturile sale, despre ce-l inspiră, despre minuni și mi-am dat seama atunci că genialitatea nu e deloc așa complexă cum ne-o imaginăm noi.


Eugen Doga este fără doar și poate cel mai puternic, mai sublim și mai înălțător compozitor al spațiului românesc complet, ducând în tot universul muzica sa, făcându-ne pe noi, românii toți, mândri că-i suntem contemporani. Poate că tăcerile prins-au glas și tot cerul a căpătat lumina cântecului în compoziția sa.


Eugen Doga m-a uimit cu tenacitatea cu care inspiră, respiră și trăiește arta. Cu Nicolae Dabija împreună, am încercat, în câteva ore, să punem bazele unor amintiri ce ne vor purta către un proiect frumos, care va așeza notele în al sensibilității lăcaș. Și care mă onorează …

MULȚUMESC, MAESTRE DOGA!”
Paul Surugiu - Fuego


Pentru noutăţi privind activitatea artistului Paul Surugiu - Fuego, accesaţi şi daţi Like/Imi place paginii oficiale de facebook FUEGO MUSIC Official


Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger