FUEGO - „Vă aștept să celebrăm iarna așa cum ne stă nouă cel mai bine - cântând!”, FUEGO MUSIC Official, 4 noiembrie 2014

FUEGO - „Vă aștept să celebrăm iarna 
așa cum ne stă nouă cel mai bine - cântând!”, 
FUEGO MUSIC Official, 4 noiembrie 2014


“Cum vine seara, se-adună laolaltă ideile și muzicalitatea trăirilor. Vă povesteam zilele trecute că intru în studio pentru a contura noi secvenţe de viață muzicală care omagiază simbolic iarna și-al său farmec numit Crăciun.
Şi iată-mă-s în fața microfonului, cu tolba plină de surprize pentru voi. Ca de fiecare dată, nu-s singur. Am construit toate cântecele ce împlinesc sărbătorile de iarnă românești, pe parcursul anilor, alături de un talent neprețuit, finul și prietenul meu, minunatul muzician Alexandru Malschi.


Şi nu-s laude fără acoperire. La braț, am dat sunet versurilor și v-am dăruit colinde de poveste. Împreună, în echipă, ne-am jucat responsabil, cu ritmuri și cadențe, realizând 8 albume de studio. Şi asta încă din vremea liceului. Alex este, pe lângă un foarte abil maestru al notelor, un camarad de cinste, un prieten de nădejde, dovedind în timp că prietenia e cheia minunilor de pe portativ. 


Este părtaș, vinovat aș spune pentru toate piesele mele cunoscute din vremea sărbătorilor, cu mine. De la “Împodobește mamă, bradul“ la “Deschide ușa mamă”, pân’ la neuitatele “Colindă pentru părinți” sau “Vals de Crăciun”. Sincer, nici noi nu le mai știm numărul!
Dar nu ne oprim! Şi anul acesta, facem treabă. Realizăm un album ce-adună povești de tot soiul, bucurii de Crăciun și lumini pe care iarna le transpune în cântec. Albumul se va lansa în cadrul turneului meu din această iarna, ce debutează pe 7 decembrie și se încheie pe 22 decembrie.


Vom redescoperi cum arată Crăciunul românesc și ne vom bucura, cu noutăți spectaculoase, de sentimente firești, îmbrăcate în veșmânt de muzică şi poezie. Aşadar, cu sufletul deschis, vă aștept să celebrăm iarna aşa cum ne stă nouă cel mai bine - cântând!” 
Paul Surugiu - Fuego
4 noiembrie 2014


Pentru noutăţi privind activitatea artistului Paul Surugiu - Fuego, accesaţi şi daţi Like/Imi place paginii oficiale de facebook FUEGO MUSIC Official

Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger