FUEGO - “CRACIUNU' NOSTRU-I ROMÂNESC, un spectacol special, de acasă pentru o sărbătoare pur românească. Vin spre voi, nu mă ratați prin țară!”, FUEGO MUSIC Official, 8 noiembrie 2014

FUEGO - “CRĂCIUNU' NOSTRU-I ROMÂNESC,
un spectacol special, de acasă, 
pentru o sărbătoare pur românească. 
Vin spre voi, nu mă ratați prin țară!”, 
FUEGO MUSIC Official, 8 noiembrie 2014


“Dragii mei, încep deja să simt mirosul iernii pe-afară! E unul din acele sentimente în care ai impresia că trăiești o stare pe care-ai mai simțit-o cândva, doar că acum percepi cu altă viziune totul. E ca și cum, în fiecare an, povestea se schimbă, personajele, acțiunea și locurile rămânând intacte.

Așa se întâmplă și cu ale mele concerte de sărbători. Povestea e alta, cântecele noi desăvârșesc starea, surprizele le am în tolba de daruri, ninsorile de versuri și ritmuri stau să cadă, dar sentimentele de bucurie rămân aceleași. Și desigur,” ÎMPODOBEȘTE, MAMĂ, BRADUL”. N-am cum să-l schimb și nici să nu-l cânt. Numai că anul acesta, în exclusivitate vă spun, vin cu partea a doua. Tot un imn de ținut minte.
Și tot în luna ce vine vestim Crăciunul românesc în toată țara. Turneul meu de iarnă este gata să înceapă și am auzit că abia așteptați să ne dăm mâna într-o horă de Carpați a muzicii, povestind, cu muzică de suflet, despre cele mai frumoase momente de Crăciun, petrecute și împărtășite acasă.


Mulți mă întreabă de unde se procură biletele. Clar de la Casele de bilete a fiecărei săli de spectacol din orașul dumneavoastră, care de obicei sunt exact în zona în care se află și sala. Informații utile puteți obține de la numărul de telefon 0746774204.


Să știți că avem un spectacol special, de acasă pentru o sărbătoare pur românească. Vin spre voi, nu mă ratați prin țară! Am și album pregătit. Nou nouț. Cu momente și imagini unice. Iată și datele și locațiile :
- 7 decenbrie, ora 15.00 - DROBETA TURNU SEVERIN (Galeria Cora Drobeta);
- 8 decembrie, ora 19.00 - TIMIȘOARA (Opera Națională Română Timișoara);
- 9 decembrie, ora 19.00 - ORADEA (Casa de Cultură a Sindicatelor);
- 10 decembrie, ora 19.00 - TURDA (Teatrul “Aureliu Manea”);
- 11 decembrie, ora 19.00 - PIATRA NEAMȚ (Casa de Cultură a Sindicatelor);
- 12 decembrie, ora 18.00 - ADJUD (Casa de Cultură “TUDOR VORNICU”);
- 13 decembrie, ora 18.00 - BÂRLAD (Casa de Cultură a Sindicatelor);
- 14 decembrie, ora 18.00 - IAȘI (Casa de Cultură a Studenților);
- 15 decembrie, ora 19.00 - BACĂU (Ateneul Popular);
- 16 decembrie, ora 19.00 - FOCȘANI (Teatrul Municipal “Mr. Gheorghe Pastia”);
- 17 decembrie, ora 19.00 - GALAȚI (Teatrul Muzical “NAE LEONARD”);
- 18 decembrie, ora 19.00 - CONSTANȚA (Casa de Cultură a Sindicatelor);
- 19 decembrie, ora 19.00 - BRAȘOV (Sala Patria - Filarmonica Brașov);
- 20 decembrie, ora 19.30 - CLUJ - NAPOCA - PIAȚA UNIRII (concert în aer liber);
- 21 decembrie, ora 18.00 - SIBIU (Sala Thalia - Filarmonica de Stat Sibiu);
- 22 decembrie, ora 19.00 - PLOIEȘTI (Casa de Cultură a Sindicatelor).

Noapte bună pe ritm, desigur, de colindă!”
Paul Surugiu - Fuego
8 noiembrie 2014


Pentru noutăţi privind activitatea artistului Paul Surugiu - Fuego, accesaţi şi daţi Like/Imi place paginii oficiale de facebook FUEGO MUSIC Official


Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger