FUEGO - “DOINA LEVINTZA - acel spirit care naște, în orice moment, artă reală”, FUEGO MUSIC Official, 17 noiembrie 2014

FUEGO - “DOINA LEVINTZA - acel spirit care naște, 
în orice moment, artă reală”, 
FUEGO MUSIC Official, 17 noiembrie 2014


“În ani, am învățat cum să evoluez. Matematic, mi-am zis că trebuie să încerc să urc, să fiu profesionist, să pot ajunge la nivelul în care mă poate judeca doar publicul pentru ceea ce fac.

Nu am fost niciodată un împătimit al modei, în schimb am considerat mereu că trebuie să mă prezint impecabil în fața celor ce vin să mă vadă. Muzica mea impune o astfel de atitudine și poate de asta am ales mereu să fiu clasic, poate banal, dar elegant.



De doi ani, cu bucurie, am descoperit că trebuie să trec la alt nivel. O onoare pentru mine, doamna Doina Levintza, poate cel mai important artist din zona de creație vestimentară din România, este cea care s-a ocupat și se ocupă în continuare de ținutele mele vestimentare. 



Mă sfătuiește, naște concepte pentru haine de scenă și mai presus de toate, mă scoate din zona de confort. Cu ajutorul ei am înțeles că trebuie să îndrăznesc, să port culori, să fiu spectaculos, în aceeași măsură în care apariția mea denotă decență și eleganță.



Și în această iarnă e alături de mine. În aceeași manieră inedită. Pentru că vorbim de un Crăciun românesc, Doina Levintza transpune satul, tradiția și valorile sale în costumele mele, realizând piese unice, care vor reprezenta o surpriză pentru toți.



O artistă. Asta este Doina Levintza. Cariera vorbește despre ea și cred eu, că e acel spirit care naște, în orice moment, artă reală. A fost o provocare pentru amândoi. Pentru mine e și o responsabilitate, dar sunt bucuros că relația noastră s-a transformat într-o prietenie profesională cu bătaie lungă. 

Și-i mulțumesc pentru tot! Jos pălăria, DOINA LEVINTZA!”

Paul Surugiu - Fuego

Pentru noutăţi privind activitatea artistului Paul Surugiu - Fuego, accesaţi şi daţi Like/Imi place paginii oficiale de facebook FUEGO MUSIC Official
  

Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger