Ziua 44 - “Aducem Basarabia acasă”, joi, 20 iunie 2013


Cântăreţul de muzică uşoară Paul Ciprian Surugiu, cunoscut sub numele de scenă Fuego, ne-a transmis, în semn de susţinere, o scrisoare deschisă.

“Mă identific cu Basarabia, cu acel pământ frate, parte de Românie, cu horele-i alegorice, cu zonele-i împovărate de lacrimi, de glas şi iubire, de vers şi joc. Iubesc întreg tărâmul românesc, cu văile şi codrii parfumaţi, cu dealurile semeţe, răsfirate printre nori, ce servesc drept acoperiş al unei lumi fascinate de poezia neamului, de arta autentică, de valorile nealterate”, notează artistul îndrăgit pe ambele maluri ale Prutului.

“Iubesc Basarabia cu oamenii ei buni şi curaţi la suflet, publicul de la Chişinău fiind publicul pe care şi l-ar dori orice artist, cald, receptiv, sensibil, sincer”, se confesează Fuego.

“Confraţii basarabeni m-au congratulat cu sintagma ambasador! Este o misiune pe care mi-am asumat-o, de cum am trecut pentru prima dată, în urmă cu un deceniu, Prutul! În aceşti 10 ani, am încercat, indiferent în ce colţ de lume m-am aflat, să fac cunoscută spectatorilor mei, puternica legătură de conştiință, limbă şi sânge dintre românii neamului meu.
Şi nu voi renunţa niciodată la această misiune nobilă, care aduce mai aproape cele două spaţii comune, unindu-le involuntar, prin puterea exercitată de muzică, de intensitatea care stăpâneşte neamul românesc, limba română, cea care înnoadă şi reîntregeşte”, punctează Fuego.

Sursa: “Aducem Basarabia acasă”

Publicat de: Fan Club Fuego Romania 
Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger