FUEGO - Sclipirea minunilor de iarnă


"Anotimp de veghe. Vreme a regăsirii. E iarnă iar şi, poate mai mult ca niciodată, mă gândesc la toate minunile albe, la feeria anilor ce-au îngheţat, la sclipirile amintirilor mele.  Iarna e pentru mine o încântare, e timpul care opreşte natura şi o descompune în secvenţe de copilărie, în fragmente de viaţă.


De iarnă mă leagă ceva aparte, de nedescris, o senzaţie care îmi poartă paşii, în fiecare an, la munte. În munţii ţării româneşti care ascund sub cupola învolburată omăt de veşnicie şi clipe de uimire.



Şi aici, rememorez toate momentele fermecate de pe vremea în care inocenţa-mi era paznic la suflet şi bucuria nemăsurată a acestui anotimp umbrea orice nelinişte.


Nazbâtii prin zăpada moale, zâmbete şi râsete ce topeau gerul iernilor năpraznice de prin Ardeal, mirosul rece al ninsorii şi toată atmosfera magica de atunci îmi revin în suflet. Când ştii despre un anotimp atât cât ştie şi el despre tine, se poate spune că stabiliţi o complicitate ce trebuie respectată.


Consemnez doar că iarna mi-a descoperit lumina albă a pământului, mi-a arătat calea către bucuria jocului, m-a iubit în dimineţi friguroase şi mi-a insuflat, cu visări de nea, cea din urmă amintire a inimii mele.


E iarnă pentru gându-mi curat, o minune divină!!!"

                      Paul Ciprian Surugiu - Fuego


Share this article :

+ comentarii + 4 comentarii

Tatiana
28 ianuarie 2013 la 20:00

Privesti, citesti, si muzica te ameteste cu undele-i de argint te poarta-n sus, pe creste,
Sa te uimesti de vorbele-i de innascut poet?
Sa te uimesti de chipul aratos ce iti patrunde-n inima incet?
Caci de frumosul glas esti deja toropit, de parca un ascet te-a-nstrainat de tot ce e lumesc, cochet!
Frumoase inimi te adora, te aclama
dorindu-ti tie, Paul, om frumos al lumii, sa-ti fie bine si sa pui pe rana celor multi indurerati de soarta, leacul ce le aduce o viata minunata!

Atudorei Roxana
28 ianuarie 2013 la 20:00

Un chip angelic intr-un peisaj de basm!E un vis!Vacanta frumoasa in continuare!

Antal Mariana
28 ianuarie 2013 la 20:01

Fotografii absolut superbe intr-un peisaj de poveste!Cit despre Paul,cu fiecare zi se face mai frumos si mai scump!!!

Popa Cristina
28 ianuarie 2013 la 23:17

Faine fotografii. Paul elegant, frumos, relaxat in mijlocul acestui peisaj de vis, care te poarta cumva cu gandul la copilarie, la vacantele de iarna petrecute la bunici...Foarte frumos. Romantic...

Trimiteți un comentariu
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger