FUEGO - “Muzica e viaţa mea”


“Sunt un om obişnuit cu tristeţi şi bucurii, cu vise şi neîmpliniri. Muzica e viaţa mea. Cred în drumul meu, muncesc, studiez, investesc în această pasiune şi mă dedic total, conform dictonului “Ai învins, continuă! Ai pierdut, continuă!”.


Port-drapelul meu îl reprezintă cântecul şi poezia care, ca şi iubirea, trebuie să triumfe.


Este o bucurie să vindeci rănile prin cântec, e plăcut să ştii că ai ceva în comun cu atâtea milioane de oameni, ceva atât de sensibil cum e un cântec.


Vreau să fiu sănătos ca să mă pot dărui în continuare celor care mă iubesc şi au nevoie de mine şi nu numai în sălile de spectacol, dar şi prin intermediul televiziunii în cadrul emisiunii “Familia Favorit”, emisiune al cărei moderator sunt.


Televiziunea înseamnă pentru mine un alt mod de exprimare, oferindu-mi şansa de a crea emoţia, emisiuni care au stat sub semnul muzicii de calitate şi al cuvintelor care zidesc.


Mă dăruiesc cu toată fiinţa cântecului, sunt fascinat, când descopăr că sunt oameni de valoare, care-mi apreciază munca, talentul, efortul, dorinţa mea de a fi un Artist complet, de a ajunge la sufletele celor care mă ascultă.”

FUEGO

Share this article :

+ comentarii + 27 comentarii

Anonim
22 ianuarie 2013 la 22:25

Dorina Nechita spunea...

Bravo artistul nostru preferat... multa bafta!

Anonim
22 ianuarie 2013 la 22:25

Agnes Flavon spunea...

Esti cel mai mare si mai complex artist ,cum imi place mie sa te definesc: vocea de aur a Romaniei.

Anonim
22 ianuarie 2013 la 22:26

Agnes Flavon spunea...

Esti in sufletul nostru,te iubim si te apreciem.

Anonim
22 ianuarie 2013 la 22:26

Dorina Nechita spunea...

Mult succes in cariera!

Anonim
22 ianuarie 2013 la 22:26

Ionescu Marilena spunea...

Succes mult!

Anonim
22 ianuarie 2013 la 22:26

Sandu Topea spunea...

DUMNEZEU SA ITI AJUTE!!!!!!!

Anonim
22 ianuarie 2013 la 22:26

Maria Maria spunea...

Superbbbb!

Anonim
22 ianuarie 2013 la 22:27

Claudia Ardelean spunea...

Nu mai am cuvinte,cand ii aud vocea,versurile,cad in melancolie....bravo!!!

Anonim
22 ianuarie 2013 la 22:27

Eugenia Oprea spunea...

Minunat!

Anonim
22 ianuarie 2013 la 22:31

Dorina Nechita spunea...

Frumos imi place!

Anonim
22 ianuarie 2013 la 22:31

Daniela Idiceanu spunea...

Felicitari,Paul!O melodie sensibila,superba, care-ti intra la suflet inca de la primele acorduri...Astept cu nerabdare noul album!!

Anonim
22 ianuarie 2013 la 22:31

Criss Nemes spunea...

Esti deosebit de frumos si de bun,am sa te chem la botezul ficei mele ,,sofia franceska,,

Anonim
22 ianuarie 2013 la 22:31

Cristina-Pitesti spunea...
Bravo Paul! Inceput de an cu inca o noua surpriza."Scrisoare necitita" o piesa minunata si sensibila...Numai tu, poti s-o interpretezi cu atata suflet, mi-ai atins inima...Si pozele sunt faine.Succes la realizarea noului album,pe care il astept cu mare nerabdare.

Anonim
22 ianuarie 2013 la 22:37

Luminita Fontana spunea...

Tot frumos,tot talentat .....te pup Paul si,,,,,, da si tu un semn cand ajungi pe la Oradea! toate cele bune!

Anonim
22 ianuarie 2013 la 23:07

Şi eu la fel aştept cu nerăbdare noul album, şi este cea mai mare bucurie cănd ascult melodiile ale artistului PAUL (FUEGO).Iar noile sezoane,ale emisiunii "FAMILEA FAVORIT" să intre în casele noastre cu multă bucurie iar weekend, de weekend este aşteptat de toţi românii din ţară, căt şi de cei din afara ţării.Pentru asta îi mulţumim artistului PAUL(FUEGO)dar şi doamnei VALENTINA HERŢA.

Anonim
22 ianuarie 2013 la 23:18

Claudia Ardelean spunea...

FELICITARI,PAUL ESTI UN ARTIST CONSACRAT,O VOCE MINUNATA,UN TALENT ...........TE FELICIT! DUMNEZEU SA ITI AJUTE

Anonim
22 ianuarie 2013 la 23:33

Emoke Vrinceanu spunea...

Ce frumoase!

Anonim
22 ianuarie 2013 la 23:53

Misca Maria spunea...

Esti ambitios asa ca o sa reusesti in tot ce ti-ai propus sa faci sanatate mult succes in continuare iti doresc!

Anonim
23 ianuarie 2013 la 12:10

Lippan Tibi spunea...

FOARTE FRUMOS SI DEMN DE URMAT!

Anonim
23 ianuarie 2013 la 12:12

Florica Rica Urzică spunea...

O voce deosebita,melodii superbe,un artist complet...te imbratisez cu drag....

Anonim
23 ianuarie 2013 la 16:05

Maria Goronea spunea...

Un tanar model. BRAVO, te imbratisez cu drag din Cipru.

Anonim
23 ianuarie 2013 la 19:20

Nela Macovei spunea...

Frumos ca un inger!!!

Anonim
23 ianuarie 2013 la 19:22

Nicoleta Caiman spunea...

Mult succes si multa sanatate,si putere de munca iti doresc

Anonim
24 ianuarie 2013 la 22:49

Claudia Zaicescu spunea...

O voce superba , o voce de aur bravo esti superb!

Anonim
24 ianuarie 2013 la 22:50

Silvia Ciocan spunea...

Un artist pe care il voi admira pt eternitate!

Anonim
24 ianuarie 2013 la 22:52

Saveta Zegrean spunea...

UN ARTIST SI O VOCE MINUNATA ,MULT SUCCES PAUL !!

Anonim
26 ianuarie 2013 la 09:45

Tatiana Grigorescu spunea...

Este cea mai frumoasa voce a Romaniei in prezent. Din nefericire astazi se cultiva muzica robotizata, computerizata, care face apel la instinctele primare, nicidecum la cele sufletesti si spirituale care dezvolta capacitatile intelectuale si bunastarea fizica a omului. De aceea sunetele frumoase, armoniile placute, sunt capacitate numai de oamenii daruiti cu o sensibilitate aparte. Pe de alta parte recunoasterea valorii incontestabile si incomensurabile a lui Paul Surugiu cere onestitate si dragoste de adevar, daruire, fie si numai a vorbele de apreciere, din placerea de a darui pentru propriul lor bine si nu din interesul rasplatei!

Trimiteți un comentariu
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger