FUEGO, purtând drapelul României în Sicilia!, 9 - 11 Noiembrie 2012




Fuego alături de Mioara Velicu, cântând ''Hai să-ntindem hora mare" 

Fuego se află la sfârșitul acestei săptămâni în Italia, în regiunea Enna din Sicilia, acolo unde a onorat, împreună cu Mioara Velicu, invitaţia prietenului lor William Brânză de a cânta pentru comunităţile de români. 


Fuego, cântând românilor din Sicilia - provincia Enna

Primirea de care a avut parte îndrăgitul artist a fost sinceră, emoţionantă şi cât se poate de inedită. Pe lângă tradiţionalele felicitări şi aplauze, Fuego a dus cu cinste steagul României, ca un simbol fascinant pentru sufletul şi cultura românească, tocmai românilor din sudul Italiei.


Românii din diaspora simt mai pregnant şi mai lăuntric decât oricine dorul de casă, iar venirea lui Fuego a fost pentru ei un balsam purificator, o alinare sincera făurită prin muzica, versurile şi glasul blând al artistului. 

Fuego va susține 3 recitaluri de excepție în această zonă, iar după sesiunea de fotografii, aplauze la scenă deschisă şi autografe, el a promis românilor ca va reveni cu plăcere în perioada magică a sărbătorilor, pentru un regal de colinde şi obiceiuri de iarnă. 

Precum un înger venit de pe meleagurile neaoşe, Fuego a reaprins cu ritmurile sale spiritul românesc pur şi le-a dăruit românilor care se află departe de casă şi de filonul cu care se identifică o parte de suflet care să le amintească de ACASĂ.


Fuego, Wiliam Brinza şi Mioara Velicu



Fuego şi Mioara Velicu, invitaţi de Wiliam Brinza să cânte românilor din Sicilia



Fuego şi o admiratoare din sudul Italiei

Sursa: Fan Club Fuego Romania 


"Foaie verde şi-o lalea, 
N-am crezut s-ajung cândva 
Tocmai in Italia, 
Să las tărişoara mea; 
Să adorm, trudit de munci, 
Nealăturea de prunci, 
Of, Italie! 

Lăsai casa şi plecai, 
Şi plecai din plai in plai, 
Şi m-au dus nu visele, 
Numai suferintele, 
Nu zburdalniciile, 
Numai sărăciile, 
Of, Italie!Câştig mult, n-am bucurii, 

Că mi-i dor de-ai mei copii, 
Câştig bine, voia-i rea, 
Că mi-i dor de casa mea 
Şi mi-i dor de satul meu 
Care-adună greu un leu, 
Of, Italie! 

Bun li-i vinul şi-l cinsteşti, 
Dar nu-i vin de la Hânceşti, 
Frumos şi cântecul lor, 
Dar nu-i cântec din Bihor; 
Frumoasă li-i datina, 
Dar nu-i sărbătoarea mea, 
Of, Italie!" 

Grigore Vieru - "Of, Italie!"

Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger