FUEGO - Scrisoare deschisă pentru fanii săi


În locul formulei introductive aş prefera să vă adresez o mulţime de mulţumiri. La fel de numeroase precum au fost şi urările venite din partea voastră cu ocazia onomasticii mele.

Fie că au fost transmise personal ori prin intermediul mesajelor notate la postările de pe blogurile ce se ocupă, cu un devotament impresionant, de activitatea mea, acestea mi-au provocat o bucurie imensă. Am simţit astfel că îmi sunteţi aproape, că pot conta pe sprijinul şi admiraţia voastră, iar mai presus de toate, că am cel mai puternic mobil pentru a crea, pentru a interpreta şi pentru a fi în continuare, artistul apreciat de către voi.

Am afirmat-o în nenumărate rânduri şi o voi face cât timp voi trăi: “Artiştii trăiesc, simt şi ard pentru publicul lor!”. Şi atunci când simţi că această cauză nobilă, dedicată celei mai înalte forme artistice, muzica, primeşte confirmarea publicului, nu ai altă alternativă decât aceea de a fi mai bun, mai performant, de a evolua şi de a transmite aceleaşi gânduri pozitive.

Mulţumirile mele pentru voi, cei ce serviţi drept sursă necontenită de inspiraţie, sunt împărtăşite de muzica mea, prin fiecare apariţie ce vă este dedicată, prin fiecare proiect şi întâlnire de suflet cu voi.

Misiunea-mi se certifică tocmai prin dragostea primită de la voi, atât la spectacole, cât şi prin mesajele calde, ce de fiecare dată, îmi transmit o stare pozitivă. Şi pentru că vă simt atât de aproape, mă bucur şi vă mulţumesc prin tot ceea ce fac, că îmi sunteţi prieteni.

Credinţa mea e muzica, iar publicul îmi e destinul …”

Paul Ciprian Surugiu - Fuego


Publicat de: Fan Club Fuego Romania 
Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger