FUEGO lansează pe 24 aprilie, albumul "Trandafiri în dar" cu ziarul “Libertatea” şi transmite un mesaj deschis admiratorilor săi



Cea mai semnificativă componentă a activităţii unui artist este legată de felul în care publicul percepe munca sa, de reacţiile acestuia şi de aprecierea oferită în spectacole, prin aplauze şi emoţii.


Pentru Fuego, publicul reprezintă sensul parcursului său artistic şi dovada clară că tot ceea ce creeză are finalitatea scontată, aceea de a aduce linişte, bucurie, încântare, echilibru în viaţa celor ce îi urmăresc munca.


Intervievat de reporterii “Libertatea”, Fuego afirmă că sensul destinului său în muzică este conferit de admiratorii lui şi le transmite, pe această cale, un mesaj deschis:


“Dragii mei,

împreună cu ziarul “Libertatea”, alături de care am colaborat în ultima perioadă, pentru proiectele mele discografice, voi lansa, pe 24 aprilie, albumul “Trandafiri în dar”. Ei mi-au oferit şansa, prin interviul lor, să vă transmit, de pe-o bucată de suflet, gânduri sincere de recunostinţă.

Voi sunteţi cea mai importantă latură a muncii mele, iar spiritul meu creator, pasiunea mea pentru cântec şi vers izvorăsc tocmai din dragostea şi aprecierea manifestate de voi în cuvintele şi mesajele frumoase pe care mi le transmiteţi, prin intermediul blogurilor destinate vouă.

Inspiraţia mea, determinarea şi dorinţa de a fi mai bun, pentru voi, admiratorii mei, şi implicit pentru esenţa cântecului şi a artei, îşi are rădăcinile în aprecierea voastră. Şi vă mulţumesc deschis pentru asta!

Totodată, vă mulţumesc pentru că îmi urmăriţi activitatea pe scena muzicii, fiind alături de mine la orice apariţie şi manifestare, căci pentru voi îmi port pașii în viață, alergându-mi destinul prin tabloul artei, pe portativul cântecului, prin lacrimi de cântec.

Foto: Ana Maria Hălălai

Colaborările şi duetele mele, cu cei mai reprezentativi artişti, muzica şi întregul meu parcurs, stau în slujba voastră şi vin ca jertfă pentru iubirea primită de la voi.

Iar cea mai bună metodă de a vă mulţumi este tot aceea oferită de muzică. Astfel, vă ofer, pe 24 aprilie, un album de suflet, un best-of ce cuprinde câteva din cele mai frumoase şi emoţionante cântece lansate de mine pe parcursul timpului, ce vorbesc despre natură, iubire, pe linii melodice calde. Acest material vă aduce în dar, un buchet de trandafiri, împreună cu noi piese, realizate în premieră pentru proiect, cât şi şlagăre îndrăgite de voi.

De asemenea, la începutul acestei veri, voi lansa un album de autor, împreună cu maestrul Jolt Kerestely, un album cu o serie de cântece speciale, premiate recent de Uniunea Compozitorilor şi Muzicologilor din România, cântece ample, care vor readuce în prim plan muzica adevărată, melodioasă.

Cu bucurie vă mulţumesc pentru tot şi vă transmit, pe o aripă de cântec, recunoștinţa mea, aşternută pe “un covor de lacrimi”.”

Paul Surugiu - Fuego


Sursa: Ziarul "Libertatea"
17 aprilie 2013

Publicat de: Fan Club Fuego Romania
http://www.fanclubfuegoromania.com/
Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger