FUEGO îi dedică tătălui său o piesa “In memoriam” - primă audiţie 2013

Părinţii - falnice visuri de stele ce-alunecă în asfinţitul vremilor, până la capătul şi începutul nostru continuu”
  

Fuego i-a dedicat tatălui său, Ioan Surugiu, decedat în 2010, o piesă ce exprimă, atât în linia melodică, cât şi în versurile sensibile, dragostea pe care artistul  i-a purtat-o celui ce i-a ghidat paşii pe drumul muzical şi l-a sprijinit în toată activitatea sa.

Cântecul se numeşte “Baladă pentru tata” şi este compus de Marius Cristi Popa. Versurile emoţionante, interpretate cu sensibilitate de către artist, sunt scrise de Carmen Aldea Vlad. Această piesă este inclusă pe cel mai recent material discografic al lui Paul Surugiu, lansat în cadrul turneului său naţional de primăvară.

Albumul “O lacrimă de cântec” este primul dublu CD din cariera lui Fuego, care a editat până în prezent 25 de discuri. El prezintă o istorie a dragostei, cu toată activitatea muzicală din ultimii doi ani a lui Paul Surugiu, de la cel mai recent album, Lacrimi”, apărut în 2011, şi adună,  în două poveşti, un mănunchi de 32 de cântece, creaţii ample, piese ritmate şi balade sensibile.

Am acceptat să interpretez această piesă şi să o editez pe album, tocmai pentru că, în această perioadă, s-au împlinit trei ani de când tatăl meu a trecut în nefiinţă. Nu mi-a fost uşor, nici la înregistrări şi, cu siguranţă, îmi va dificil să interpretez melodia şi în concerte. Asta pentru că îmi aminteşte de cel ce mi-a fost sprijin şi sfătuitor, mentor şi bun părinte.
Momentul în care tatăl meu a dispărut de printre noi, este momentul în care mi-am pierdut şi eu jumătate de existenţă, deoarece pentru mine, părinţii au fost şi vor fi pentru totdeauna cea mai mare bogăţie de pe pământ, mi-au înnobilat existenţa şi mi-au conferit sensul pe-această lume.

Tocmai de aceea am ales ca pe noul album să creez un moment special, înălţat părinţilor, din mai multe piese şi despre mamă şi despre tată, clipe de sinceritate, o împletire de versuri şi linii melodice aşezate armonios, făurite pentru a readuce un moment de esenţă şi tihnă.”
Paul Surugiu - Fuego

De asemenea, pe 11 martie 2013, interpretul a susţinut un grandios concert în Basarabia, intitulat "Iubirea înfloreşte primăvara”, spectacol pe care l-a dedicat, în întregime, tatălui său.

În continuare vă invitam să ascultaţi piesa Baladă pentru tata”, în interpretarea, plină de sensibilitate, a lui Fuego.



Publicat de: Fan Club Fuego Romania
http://www.fanclubfuegoromania.com/
Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger