FUEGO - invitat la emisiunea "Discuții la o cafea", Prime TV, Chișinău, 22 aprilie 2013




În dimineața zilei de 22 aprilie 2013, Fuego a fost prezent în platoul emisiunii "Discuții la o cafea", transmisă de postul Prime TV din Chișinau şi moderata de tânăra şi talentata Doina Popa. 
“Secretul succesului său este o combinație între multă muncă, consecvență, răbdare și noroc. Nu pune preț pe felul în care arată, a ales să cultive frumusețea interioară. Nu se consideră un om bogat. Spune că averea sa o reprezintă familia și prietenii, mult mai mulţi şi mai devotaţi decât ar merita...” (intro "Discuţii la o cafea")
Pe parcursul acestei emisiuni am avut parte de un interviu special, care ne dezvăluie, într-o atmosferă caldă şi prietenească - "la o cafea amară" (aşa cum o preferă), simplitatea artistului, care mărturiseşte deschis şi cu francheţe că "totul a fost obţinut prin muncă şi prin nopţi nedormite. Am muncit pentru tot ceea ce am realizat. Asta datorită părinţilor mei şi, în special, mamei mele, care şi-a dorit să devin artist."

Dragi prieteni,
vă invităm să urmăriți un interviu plăcut, firesc, natural, care povesteşte privitorului, în cuvinte atât de simple, drumul străbătut de artist în lumea fermecată a muzicii, gândurile, dorinţele, visele şi determinarea care-l îndrumă şi-l ajută să-şi urmeze steaua norocoasă.



Publicat de: Fan Club Fuego Romania
Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger