„ S-au mai dus o parte din surprizele noastre și oameni speciali pe care vi i-am pregătit!”, Familia Favorit, 21 septembrie 2015

„S-au mai dus o parte din surprizele noastre și 
oameni speciali pe care vi i-am pregătit!”, 
Familia Favorit, 21 septembrie 2015


Timp de câteva săptămâni, cât punem la punct noi ediții spectaculoase, v-am pregătit alte seri de duminică memorabile. Nu vă puteam lăsa așa, singurei și--atunci am construit momente pe care cu siguranță voi le iubiți și apreciați. Toate realizate de Valentina și echipa sa, în frunte cu Paul Surugiu!





Tot aici, după cum v-am zis, vom omagia și vom vorbi despre oameni și lucrurile care ne pot face mai buni și mai înțelepți. Vorba învățaților – puțină cunoaștere nu strică niciodată, mai ales că-i primită gratis! Spre exemplu, știați că în ziua asta, în 1391, se forma cetatea de scaun a Sucevei, sau în 1847 Bucureștiul era alimentat cu apă, ori că Walter Scott ( autorul Ivanhoe ) a murit în aceeași zi cu Schopenhauer, pe 21 septembrie?





Noi vă mulțumim că ne-ați urmărit aseară și vă dăm întâlnire și mâine dimineață, la reluare, de la 10.00, tot cu OANA SÂRBU, MARGARETA CLIPA, IANNA NOVAC, DISTINTO ȘI INVITAȚII DIN BASARABIA! 





Favorit TV
21 septembrie 2015
Postat de:
Familia Favorit
21 septembrie 2015
Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger