FUEGO - “V-am adus un măr, e de la mine de acasă”, FUEGO MUSIC Official, 2 septembrie 2015

FUEGO - “V-am adus un măr, e de la mine de acasă”, 
FUEGO MUSIC Official, 2 septembrie 2015


“V-am adus un măr, e de la mine de acasă, v-am adus un măr să fiți și mai frumoși!”
Versuri care mi-au fost succes, împlinire, liniște și pecete pentru o legătură ce-mi va fi carte de vizită toată viața, cea cu marele Grigore Vieru. Toamna asta „văratecă” e tare capricioasă, în schimb, e rodnică! Cel puțin la capitolul fructe! Merele au dat în rod și mi-aduc aminte cum, asemeni lui Nică, copil, fugeam prin Turda, la cules mere proaspete de prin copacii altora. Ori când luam merele bunicii și le dădeam prin răzătoare pentru a le mânca cu zahăr. Sau când, sătul de ele, le aruncam la coș din pachetul de la școală. Nu știu cum, dar parcă merele sunt legate de copilăria noastră. Mai ales acum, când copacii sunt plini iar toamna pare a fi bogată.


La fel de rodnică va fi și în cazul meu, pentru că pregătim în toamna aceasta, piese mai ceva decât fructele coapte din copaci, împreună cu maestrul Kerestely, dar și momente inedite și desigur, site-ul cu picturile mele. Și tot acum se numără bobocii, vorba filmului, așa că peste câteva zile facem un an de povești pe Facebook, strigăm catalogul și vă dăruiesc ceva special. Zi cu multe amintiri!”
Paul Surugiu - Fuego
2 septembrie 2015


Postat de:
Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger