FUEGO - invitat la cea de-a VIII-a ediţie a Festivalului Internaţional de Muzică Uşoară „George Grigoriu” in data 18.05.2012





In perioada 18 - 20 mai 2012, se va desfăsura la Brailă, cea de-a VIII-a ediţie a  Festivalului Internaţional de Muzică Uşoară „George Grigoriu”, eveniment organizat de Consiliul Judeţean Brăila, Centrul Judeţean pentru Conservarea şi Promovarea Culturii Tradiţionale Brăila, Uniunea Compozitorilor şi Muzicologilor din România, Societatea Româna de Radiodifuziune, având ca scop promovarea muzicii autentice, afirmarea şi lansarea tinerelor voci, stimularea valorilor interpretative, în vederea plasării lor în elita muzicii româneşti şi internaţionale.

"Mă simt onorat că în cadrul acestui festival, pe data de 18 mai, să susţin un recital, în semn de omagiu adus mentorului meu spiritual, George Grigoriu, cel care m-a desluşit, m-a înţeles, a ştiut să mă lase să cresc fără să mă umbrească, a crezut în mine şi căruia îi port o vie recunoştinţă."

(Fuego)

„Maestre, bună seara, spun
Oriunde-aţi fi... în nori, în fum.
Debutul bun mi l-aţi marcat,
In muzica m-aţi îndrumat.
Punând definitiv pariu
Cu arta, George Grigoriu,
Eu cred că nu v-am înşelat
Increderea... şi am cântat.
V-am pomenit în aceşti ani
De când plecat-aţi la titani,
In corul lor de heruvimi,
Acolo sus, printre lumini.
In mine-i tot ce mi-aţi lăsat
Şi-n muzică m-aţi învăţat,
Ca doar talentul nu-i de-ajuns,
De câte ori am râs şi-am plâns?
Mă auziţi? Eu ştiu că da,
Sunteţi pe-aproape, pe-undeva
Şi an de an la festival,
Într-un moment omagial,
La mine-n suflet vă găsesc.
Cu plecăciuni, vă mulţumesc!”

(Carmen Aldea Vlad)




Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger