“Paul și Paula, colindători prin excelență, ne-au adus lumină prin cântec”, Familia Favorit, 21 decembrie 2015

“Paul și Paula, colindători prin excelență, 
ne-au adus lumină prin cântec”, 
Familia Favorit, 21 decembrie 2015


Noi am denumit-o ca fiind o oră de magie, o emisiune de colecție în care au primat muzica, sensibilitatea și imaginile construite pentru a vă induce atmosfera sărbătorilor! Paul și Paula, colindători prin excelență, ne-au adus lumină prin cântec și-au făcut ca seara de ieri să aibă farmecul excelenței! N-a nins, dar am mers cu gândul acasă, am cerut iernii să ne ierte, precum și părinților, am cântat de ler, am valsat, am scris poezii și ne-am bucurat de ora destinată relaxării!


Colindătorii Maria Stoianov, Andreea Braga și Viorel Mahu, din Basarabia ne-au dezmierdat cu glasul lor și Mosul se pare că începe să se apropie! Pentru voi, căci în ziua de 27 decembrie, de la ora 20.00, avem o super ediție de petrecere, cu invitați de marcă!


Favorit TV
21  decembrie 2015

Postat de:
Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger